کد خبر : 1836851 | 14 مرداد 1401 ساعت 11:43 | 14.1K بازدید | 25 دیدگاه

مانه: این بایرن می‌تواند لیورپول را شکست دهد

سادیو مانه، مهاجم سنگالی، معتقد است که در صورت رویارویی بایرن و لیورپول، پیروزی با قهرمان بوندسلیگا خواهد بود.

مانه: این بایرن می‌تواند لیورپول را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، مانه تابستان امسال تصمیم گرفت پس از شش سال حضور در لیورپول از این باشگاه جدا شود و با قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست. 
جدایی روبرت لواندوفسکی باعث شد که مدیران بایرن برای تقویت خط حمله این تیم برای جذب او اقدام کنند و به نظر می‌رسد که این بازیکن هم از حضور در این باشگاه آلمانی بسیار خوشحال و راضی است. 
او در پاسخ به سوالی در این باره که آیا گلی که در سال 2019 به بایرن زد از نظر خودش بهترین گل اوست یا خیر به سایت رسمی بوندسلیگا گفت:« شاید قبلا می‌گفتم آن گل برایم محبوب است اما حالا باید بگویم که به رده دوم منتقل شده است چون در هر حال مانوئل نویر در حال حاضر هم تیمی من است.»

1728899
این بازیکن سنگالی درباره شانس بایرن برای پیروزی برابر لیورپول اظهار داشت:« من قبلا گل بسیار خوبی برابر بایرن زدم و ما دیدارهای خوبی را برابر یکدیگر برگزار کریم اما اگر این دو تیم دوباره با یکدیگر روبرو شوند، البته که لیورپول برابر بایرن شکست خواهد خورد.»
مانه درباره اهدافش با پیراهن بایرن اضافه کرد:« من فکر نمی‌کنم که فتح لیگ قهرمانان اروپا کار آسانی باشد اما باید به وضوح بگویم که وقتی شما به بایرن می‌روید، باید برای پیروزی در تمامی دیدارها به میدان بروید. البته که ما خواهان قهرمانی در تمامی جام‌ها هستیم. هدف ما از همین ابتدا و پیش از شروع فصل قهرمانی است و من می‌خواهم به هم تیمی‌هایم برای رسیدن به رویاهایمان کمک کنم.»

دیدگاه‌ها