کد خبر : 1841936 | 12 شهریور 1401 ساعت 21:10 | 23K بازدید | 14 دیدگاه

یزدانی و مرادمند همچنان دور از ترکیب

مدافعان محبوب‌ فعلا دور ساپینتو می‌گردند(عکس)

دو مدافع محبوب فرهاد مجیدی در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر در ترکیب اصلی استقلال به میدان بروند.

مدافعان محبوب‌ فعلا دور ساپینتو می‌گردند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،‌سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در شروع فصل گذشته لیگ برتر جزو نفرات اصلی و مورد اعتماد فرهاد مجیدی محسوب می‌شدند. این دو مدافع مرکزی در کسب نتایج مطلوب برای استقلال در نیم فصل اول لیگ گذشته نقش مهمی داشتند و برای قهرمانی تیم گام های بزرگی برداشتند.

رفت و برگشت یزدانی و مرادمند به استقلال اما باعث شده تا آنها از ترکیب اصلی تیم خود دور بمانند. یزدانی که مدت زیادی تمرین نکرده بود، هنوز از نظر جسمانی به شرایط ایده‌آل نرسیده و مرادمند نیز با وجود پایان خدمت سربازی و داشتن شرایط خوب بدنی اما همچنان اعتماد ساپینتو را برای حضور در ترکیب اصلی جلب نکرده است.

از این رو دو مدافع باتجربه استقلال در تمرینات با انگیزه بالا ظاهر می‌شوند و امیدوارند بتوانند در آینده با جلب نظر ساپینتو دوباره به ترکیب اصلی تیم خود برگردند. استقلال در خط دفاعی عارف غلامی و رافائل سیلوا را نیز در اختیار دارد و روزبه چشمی هم توانایی بازی در دفاع وسط را دارا است.

با این حال یزدانی و مرادمند برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و باید دید چه زمانی آنها قادر خواهند بود به تیم خود کمک کنند.

1741574

دیدگاه‌ها