کد خبر : 1845464 | 05 مهر 1401 ساعت 22:01 | 84.1K بازدید | 11 دیدگاه

آنتونیو رایو:

چرا کسی مانع توهین‌های وینیسیوس نمی‌شود؟

آنتونیو رایو، بازیکن مایورکا، معتقد است که وینیسیوس در جریان بازی به بازیکنان مقابلش توهین می کند و هیچکس به این قضیه توجهی ندارد.

چرا کسی مانع توهین‌های وینیسیوس نمی‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، در چند ماه اخیر بابت رفتارش مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی معتقدند این مهاجم تکنیکی هنگام بازی دست به تحقیر بازیکنان حریف زده و به خصوص با شادی‌های بعد از گلزنی اش و رقصیدن، اعصاب آنها و هواداران تیم مقابل را به هم می ریزد. 

1748268

پنجشنبه شب دو هفته پیش هم وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو، مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت. پدرو براوو، رئیس اتحادیه ایجنت‌های فوتبال اسپانیا، در برنامه ال‌چیرینگیتو صحبتهای عجیبی درباره وینیسیوس جونیور به زبان آورد و جنجالی بزرگ به پا کرد. او در این برنامه گفت:«وینی باید میمون‌بازی را تمام کند و دست از رقصیدن پس از گلزنی بردارد.»

شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس در دربی مادرید نیز تکرار شد و حواشی زیادی داشت.

1746488

آنتونیو رایو، بازیکن مایورکا، معتقد است که رقصیدن وینیسیوس پس از گلزنی توهین نیست ولی او در جریان بازی بارها بازیکنان مقابلش را تحقیر می کند. او به دیاریو مایورکا گفت:« وینیسیوس در جریان بازی بازیکنان مقابلش را تحقیر کرده و به آنها توهین می کند. من به شخصه بی احترامی‌های زیادی از او در بازی اخیرمان برابر رئال دیدم(برتری 4-1 رئال) ولی معتقدم رقصیدن او پس از گلزنی توهین نیست.»

رایو ادامه داد:« موردی که در مورد وینیسیوس می خواهم اشاره کنم این است که هر زمان از او به خاطر توهین هایش در طول بازی انتقاد می شود، بلافاصله مسائل نژادپرستی را مطرح می کند و پشت این نقاب مخفی می شود. این از نظر من درست نیست. چرا کسی به این قضیه توجهی ندارد و همه فقط به شعارهای نژادپرستانه علیه او می پردازند؟ معتقدم باید به او تذکر جدی بدهند که دست از تحقیر بازیکنان مقابلش بردارد.»

دیدگاه‌ها