کد خبر : 1845958 | 09 مهر 1401 ساعت 13:35 | 62.5K بازدید | 37 دیدگاه

خشم رئال از امباپه و هالند؛ سو استفاده بس است!

مدیران رئال مادرید از این که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در چند ماه اخیر بارها از نام این باشگاه استفاده کرده‌اند ناراضی است.

خشم رئال از امباپه و هالند؛ سو استفاده بس است!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه هفته گذشته بار دیگر به اتفاقاتی که بین او و رئال مادرید رخ داده بود اشاره کرد و حالا به نظر می‌رسد که نوبت به پدر هالند رسیده است که درباره جایگاه این باشگاه در فهرست مقاصد احتمالی پسرش صحبت کند. 
صحبت درباره رئال مادرید به امری عادی برای این دو بازیکن تبدیل شده اما مدیران این باشگاه به هیچ وجه از این شرایط راضی نیستند و معتقد هستند که چنین رفتارهایی از سوی آنها پذیرفته نیست و صرفا برای این صورت می‌گیرد که جایگاه آنها را بالاتر ببرد. 
این شرایط باعث شده است که مدیران رئال به صورت جدی به نحوه برخورد با اطرافیان بازیکنانی که قصد دارند برای جذب آنها اقدام کنند فکر کنند چون دوست ندارند نام این باشگاه به این شکل مورد استفاده قرار بگیرد. 

1743067
هرچند روزنامه اسپانیایی مارکا به این موضوع اشاره کرده که چنین اتفاقی چندان جدید و به دور از انتظار نیست و پیش از این نیز بارها بازیکنانی با استفاده از نام رئال سعی کرده بودند جایگاهشان را در تیم قبلی یا بعدی بهبود ببخشند و شرایط را به سود خودشان تغییر دهند. 
حالا این روزنامه می‌گوید که رفتارهای این بازیکنان و اطرافیان آنها در چند هفته اخیر باعث شده است که رئال به صورت جدی به منصرف شدن از جذب این بازیکنان در هر مقطع زمانی در آینده فکر کند چون آنها باور دارند که رئال به ستاره‌های نیاز دارد که در خدمت تیم باشند، نه این که مدام به خود و منافعی که دارند فکر کنند.
 

دیدگاه‌ها