کد خبر : 1846990 | 15 مهر 1401 ساعت 19:13 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

آذرباد دوباره همان بازیکن فصل قبل شد؛

موتور گل‌ساز مس روشن شده است

یکی از بهترین پاسورهای فصل گذشته لیگ برتر فوتبال، دوباره به روزهای اوج خود برگشته و امروز برای دومین هفته پیاپی پاس گل داد.

موتور گل‌ساز مس روشن شده است

به گزارش "ورزش سه"، حفظ محسن آذرباد با وجود پیشنهادات خوبی که داشت، یکی از اقدامات مهم مس رفسنجان در لیگ برتر امسال بود. آنها به هیچ عنوان نمی خواستند، دومین پاسور برتر فصل گذشته را از دست بدهند؛ بازیکنی که با چند هفته تاخیر، موتور پاس‌های طلایی‌اش در حال روشن شدن است.

آذرباد که فصل گذشته با اختلافی ناچیز، جایزه پاسور فصل را به صادقی واگذار کرد، طی شش هفته نخست هیچ پاس گلی نداد تا اینکه در بازی هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان اولین پاس گل فصل را به مهرداد رضایی داد.

هافبک باتجربه مس رفسنجان که از ورود نامش در بین پاسورهای فصل جدید انگیزه گرفته بود در بازی این هفته مقابل تراکتور یک بار دیگر شم بالای خود در ساختن گل را نشان داده و نیمه اول بازی امشب با تک گلی که روی ارسال او به دست آمد به پایان رسید.

آذرباد در دقیقه 14 بازی امروز پشت ضربه کرنری ایستاد که در سمت راست به دست آمده بود؛ ارسال مواج او روی این کرنر را شاهین توکلی به گل تبدیل کرد تا دومین پاس گل فصل به نام گل‌ساز نارنجی پوشان ثبت شود.

دیدگاه‌ها