کد خبر : 1848667 | 25 مهر 1401 ساعت 12:48 | 20.8K بازدید | 10 دیدگاه

خوشحالی مانه: لیورپول به اوج برمی‌گردد

سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، از یپروزی لیورپول برابر منچسترسیتی ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی مانه: لیورپول به اوج برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان خوبی را کسب نکرده بود، حالا با این پیروزی بار دیگر به بازگشت به روند همیشگی‌اش در چند فصل اخیر و جبران ناکامی‌های متعدد از ابتدای فصل امیدوار شد. 
یکی از نقاط ضعف لیورپول در این فصل که بسیاری از کارشناسان بارها به آن اشاره کرده‌اند، مربوط به جدایی مانه از این تیم و جالی خالی او در خط حمله است که داروین نونیز هنوز نتوانسته آن را پر کند. 

1749262

این بازیکن سنگالی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به بایرن مونیخ پیوست حالا از راه دور شاهد عملکرد خوب هم‌تیمی‌های سابقش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان است و از پیروزی آنها در بازی روز گذشته برابر منچسترسیتی ابراز خوشحالی کرد. 
مانه که در جریان پیروزی 0-5 بایرن در بازی روز گذشته برابر فرایبورگ موفق شد نامش را در جمع گلزنان بنویسد در این‌باره گفت:« من برای پسرها بسیار خوشحالم که توانستند سیتی را در این بازی شکست دهند. من نتوانستم بازی را ببینم چون به همراه بازیکنان بایرن در اتوبوس بودیم. من به آن‌ها و سرمربی این تیم بسیار اطمینان دارم. مطمئنم که آنها می‌توانند بار دیگر به اوج برگردند.»

 

دیدگاه‌ها