کد خبر : 1851392 | 11 آبان 1401 ساعت 01:29 | 14.3K بازدید | 24 دیدگاه

بایرن 2-0 اینتر: گروه مرگ برای این تیم شوخی است!

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی هوشمندانه موفق شد 0-2 اینتر را مغلوب کند.

بایرن 2-0 اینتر: گروه مرگ برای این تیم شوخی است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هر پنج دیدار ابتدایی خود به پیروزی رسیده بود، امشب نیز کار دشواری برای غلبه بر اینتر نداشته و با تیم دوم خود 0-2 از سد این تیم گذشت.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم و با ضربه محکم نیکولو بارلا از پشت محوطه جریمه می توانست به گل اول دست یابد، اما اسون اولرایش با عکس العملی تماشایی توپ را به کرنر فرستاد. روی همان کرنر باز هم نیکو بارلا دروازه بایرن را تهدید کرده و توپ به دست سادیو مانه خورد، اما داور بعد از بازبینی صحنه حکم به عدم اعلام پنالتی داد.

در اواسط نیمه اول بود که اینتر صاحب بهترین موقعیت برای گلزنی شد. ارسال زمینی روبین گوسنس از سمت چپ بعد از گذر از اولرایش و در مقابل دروازه خالی به لائوتارو مارتینز رسید، اما ضربه این بازیکن در حالتی نامتعادل دقیق نبود و به بیرون رفت.

1758918
1758917

در دقیقه 32 بایرن مونیخ به گل اول دست یافت. ارسال تماشایی جاشوا کیمیش از سمت راست با ضربه سر محکم و چکشی بنجامین پاوارد همراه شد و این مدافع فرانسوی توانست گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.
در اواخر نیمه اول اریک چوپو موتینگ روی اشتباه مدافعان اینتر می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما تلاش او برای پنالتی گرفتن اثربخش نبود و در نهایت نیمه نخست با همان برتری 0-1 بایرن مونیخ به اتمام رسید.

بایرن مونیخ در همان ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 50 می توانست توسط جاشوا کیمیچ به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

در ادامه و روی حرکت خوآکین کوره‌آ، این روبرتو گالیاردینی بود که در مرکز محوطه بایرن مونیخ صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه ضعیف و زمینی این بازیکن را اولرایش به خوبی مهار کرد.

دقایقی بعد و روی ضدحمله بایرن مونیخ از سمت راست بود که سادیو مانه در مرکز محوطه فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد و ضربه مانه به سمت آسمان رفت.

در دقیقه 73 بایرن مونیخ به زیبایی به گل دوم خود نیز دست یافت. روی پاس آلفونسو دیویس، اریک چوپو موتینگ در پشت محوطه جریمه اینتر صاحب فرصت شده و با ضربه ای محکم و مهارنشدنی، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در لحظات پایانی ادین ژکو در گوشه محوطه فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت، اما ضربه زمینی او را اولرایش به زیبایی مهار کرد و این دیدار با برتری 0-2 بایرن مونیخ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها