کد خبر : 1853121 | 21 آبان 1401 ساعت 12:36 | 60.1K بازدید | 13 دیدگاه

هشدار گواردیولا به مربیان ملی: به من زنگ نزنید!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که به هیچ یک از بازیکنانش به خاطر جام جهانی 2022 استراحت نخواهد داد.

هشدار گواردیولا به مربیان ملی: به من زنگ نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در آخرین بازی پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر و در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد خواهد رفت. 
در حالی که مسابقات جام جهانی 2022 قرار است هفته آینده در قطر برگزار شود، مسابقات لیگ‌های اروپایی مانند انگلیس، آلمان، ایتالیا و فرانسه این هفته نیز برگزار خواهد شد. 
با توجه به مصدومیت بسیاری از بازیکنان سرشناس دنیای فوتبال در چند هفته اخیر مانند سادیو مانه، نگرانی‌ها از احتمال مصدومیت آنها در فاصله تنها چند روز تا شروع جام جهانی افزایش یافته است. 
بسیاری معتقدند که شاید مربیان تیم‌های بزرگ این هفته به بازیکنان مطرح و کلیدی استراحت بدهند اما گواردیولا این موضوع را کاملا تکذیب کرد. 

1757394

این مربی اسپانیایی در نشست خبری پیش از بازی برابر برنتفورد در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« من حاضر نیستم به هیچ بازیکنی به خاطر حضور در تیم ملی کشورش استراحت دهم، قطعا چنین کاری نخواهم کرد. هیچ درخواستی در این باره از ما نشده است. من اطلاعی در این باره ندارم.»
گواردیولا درباره این که آیا چنین درخواستی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یا فدراسیون فوتبال اسپانیا از او شده یا خیر اظهار داشت:« نه، من هیچ درخواستی دریافت نکردم. لزومی ندارد هیچ یک از مربیان تیم‌های ملی با من تماس بگیرد. باید به آنها این موضوع را بگویم که اصلا با من تماس نگیرید!»
 

دیدگاه‌ها