کد خبر : 1855465 | 04 آذر 1401 ساعت 17:11 | 25.2K بازدید | 13 دیدگاه

نقش مهم مهاجم بوشهری در برتری برابر ولز

ردپای طارمی در استارت و تکمیل پیروزی ایران

مهدی طارمی نقش بزرگی در پیروزی ایران داشت. او عامل اخراج گلر ولز بود و پاس گل دوم را نیز داد.

ردپای طارمی در استارت و تکمیل پیروزی ایران

به گزارش "ورزش سه"، در دقایقی که بازی برای ایران گره خورده بود و توپ های ملی پوشان راهی به درون دروازه پیدا نمی کرد، یک پاس پشت مدافعان ورق بازی را برگرداند. پاس بلند کریمی به مهدی طارمی رسید و او توانست به خوبی از وین هنسی، سنگربان ولز بگذرد که از دروازه خارج شده بود.

پس از عبور دادن توپ از هنسی، گلر ولزی ها با بی احتیاطی بزرگی طارمی را متوقف کرد تا مهاجم بوشهری تیم ملی نقش بر زمین شود. هر چند که ماریو اسکوبار، قاضی میدان، ابتدا یک کارت زرد به این بازیکن نشان داد اما پس از بازبینی صحنه وین هنسی را از زمین بازی اخراج کرد.

همین 10 نفره شدن ولز نقش مهمی در پیروزی ایران داشت. بازیکنان فشار خود را برای رسیدن به گل پیروزی افزایش دادند و توسط روزبه چشمی نیز موفق به باز کردن دروازه ولز شدند. در ثانیه های پایانی و روی پاس چشمی به طارمی، مهاجم ایرانی پایه گذار گل دوم ایران شد.

روی یک ضد حمله سریع و حرکت خوب مهدی طارمی، او توپ را برای رامین رضاییان ساخته و پرداخته کرد تا این بازیکن با یک ضربه چیپ گل دوم را وارد دروازه ولز کند.

مهاجم پورتو که نزدیک به 85 دقیقه نتوانسته بود اتفاق مهمی را در بازی رقم بزند، در دقایق پایانی کاملا مثمر ثمر واقع شد. طارمی که 2 گل تیم کی روش را وارد دروازه انگلیس کرده بود، با اخراج گلر ولز و ساختن گل دوم، یک بار دیگر تأثیرگذاری خود را در تیم هایش نشان داد.

1769405
1769406
1769407
1769404
طارمی در این بازی 8 پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد که این آمار، بیشترین خلق موقعیت در یک بازی در دو دوره اخیر جام جهانی است که توسط یک بازیکن به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌ها