کد خبر : 1856778 | 10 آذر 1401 ساعت 21:37 | 24.3K بازدید | 3 دیدگاه

۷ تیم در جام جهانی باقی ماندند؛

این جدول جذاب را تکمیل کنید! (نظرسنجی)

با حذف ناباورانه بلژیک، حالا تنها شش جای خالی در مرحله حذفی جام جهانی باقی مانده است.

این جدول جذاب را تکمیل کنید! (نظرسنجی)

به گزارش "ورزش سه"، شروع ناامیدکننده بلژیک با یک باخت و مساوی همراه شد تا شاگردان روبرتو مارتینز که تا نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیش رفته بودند، در مرحله گروهی به کار خود خاتمه دهند.

صعود کرواسی و مراکش البته بعد جالب دیگری هم دارد که سرگروهی شیرهای اطلس است که باعث می‌شود تا این تیم حریف احتمالی مانشافت در مرحله بعدی باشد.

امشب با دیدار کاستاریکا - آلمان و اسپانیا - ژاپن، دو تیم صعودکننده دیگر به مرحله حذفی نیز مشخص خواهند شد. اسپانیا با ۴ امتیاز از شانس خوبی برای صعود برخوردار است و با یک تساوی نیز می‌تواند صعود کند اما آلمان باید منتظر شکست ژاپن بنشیند تا راهی دور بعدی شود؛ صدرنشین این گروه با کرواسی و تیم دوم رودرروی مراکش قرار می‌گیرد.

1773521

فردا هم چهار تیم دیگر مرحله حذفی مشخص خواهند شد که احتمالا برزیل و پرتغال به عنوان تیم‌های سرگروه در دو طرف مختلف جدول حضور خواهند داشت و از بین تیم‌های دیگر، حریفان آنها مشخص می‌شوند.

در این بین غنا، اروگوئه و کره‌جنوبی از گروه هفتم و صربستان، سوییس و کامرون از گروه هشتم شانس صعود دارند.

مرحله حذفی روز شنبه ساعت ۱۸:۳۰ با دیدار هلند و آمریکا استارت می‌خورد و ساعاتی بعد از این بازی آرژانتین رودرروی استرالیا می‌ایستد؛ برنده این دو بازی در یک چهارم به مصاف هم می‌روند.

دو بازی دیگر مرحله یک هشتم نهایی روز یکشنبه خواهد بود؛ اولین دیدار بین فرانسه و لهستان برگزار می‌شود و ساعت ۲۲:۳۰ انگلیس رودرروی سنگال می‌ایستد.

بازی‌های روز دوشنبه و سه شنبه هنوز مشخص نشده اما یک پای بازی‌های نخست این دو روز، کرواسی و مراکش خواهند بود.

دیدگاه‌ها