کد خبر : 1856933 | 11 آذر 1401 ساعت 18:25 | 40K بازدید | 4 دیدگاه

این تصمیم برای یاران رونالدو گران تمام می‌شود؟

ممکن است استفاده از ترکیب دوم مقابل کره جنوبی برای پرتغال گران تمام شود.

این تصمیم برای یاران رونالدو گران تمام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال به سختی توانست جواز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کنند. جایی که آن ها در دیدار پلی آف جام جهانی با غلبه بر مقدونیه شمالی جواز حضور در قطر را کسب کردند.

با وجود صعود سخت به جام جهانی قطر، تیم ملی پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات محسوب می شود. فرناندو سانتوس امیدوار است با تکیه بر چند ستاره بزرگ خود از جمله کریستیانو رونالدو تا مراحل نهایی جام جهانی پیش رفته و حتی برای قهرمانی بجنگند.  

پرتغال در دو بازی اول خود دو پیروزی ارزشمند و مهم کسب کرد. جایی که آن ها با غلبه بر غنا و اروگوئه خیلی زود جواز حضور در مرحله حذفی جام جهانی را کسب کردند.

این صعود زودهنگام باعث شده که فرناندو سانتوس در بازی امروز برابر کره جنوبی تقریبا از ترکیب دوم خود استفاده کند. در واقع نسبت به بازی های قبلی فقط کریستیانو رونالدو، ژائو کانسلو، پپه و دیوگو کاستا در ترکیب اصلی پرتغال قرار گرفته اند.

اما این ریسک ممکن است برای تیم ملی پرتغال گران تمام شود چرا که در صورت شکست این تیم برابر کره جنوبی و پیروزی با اختلاف گل غنا برابر اروگوئه ممکن است صدرنشینی برای تیم سانتوس از دست برود و آنگاه این تیم باید در مرحله حذفی با برزیل قدرتمند روبرو شود.

دیدگاه‌ها