کد خبر : 1858869 | 22 آذر 1401 ساعت 08:25 | 32.9K بازدید | 4 دیدگاه

از حذف تیم ملی برزیل مثل همه مردم کشورم ناراحتم

ویرا: انتظار داشتم ایران از دور گروهی صعود کند

مربی برزیلی پرسپولیس معتقد است که ایران می توانست با چهار امتیاز صعود به دور حذفی جام جهانی را تجربه کند.

ویرا: انتظار داشتم ایران از دور گروهی صعود کند

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا، مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به اینکه جام جهانی 2022 سورپرایزهای زیادی داشت، تاکید کرد که ایران استحقاق صعود به دور حذفی این تورنمنت را داشت. او همچنین شکست تیم ملی کشورش مقابل کرواسی را دردناک توصیف کرده و به تحسین تیم ملی مراکش پرداخت.

ویرا در مورد عملکرد ایران در قطر گفت: انتظار داشتم که ایران حداقل چهار امتیاز در جام جهانی بگیرد و از گروه خود صعود کند. نزدیک این اتفاق هم بود و بازی با انگلیس برای ایران غیرباور بود. ایران خیلی در آن دیدار دفاع کرد ولی می توانست حمله کند. با این وجود انگلیس خیلی با فشار حمله کرد و به آن چه می خواست رسید. ایران مقابل امریکا به ویژه در نیمه دوم حمله کرد اما نتوانست انتظارات را برآورده و به مرحله بعد صعود کند.

او در مورد عملکرد کی‌روش در تیم ملی ایران گفت: کی روش فرهنگ فوتبال ایران را می شناسد. تجربه خیلی زیادی با بازیکنان ایرانی دارد. اما شاید یک شرایط جدید با بازیکنان جدید کار را بهتر کند. این وظیفه فدراسیون است که برای بهتر کردن شرایط و بالا بردن تیم ملی تصمیم بگیرد.

مربی پرسپولیس که میهمان ویژه برنامه جام جهانی بود در مورد شگفتی ساز این دوره جام تاکید کرد: مراکش از اول جام جهانی همه را شگفت زده کرد. این تیم از گروه خیلی سختی به عنوان سرگروه بالا آمد. آنها با شیوه ای بسیار خوب تیم هایی چون آلمان را حذف و به نیمه نهایی صعود کردند. روش بازی مراکش نشان داد که در فوتبال می توان با مربی و بازیکنان باکیفیت به نتیجه دلخواه با شیوه های متعدد برسید.

1779466

روشی که مربی مراکش داشت این بود که از در کنار افکار خود، از چیزهای خوبی که مربی قبلی داشت، استفاده کرد تا یک تیم خوب داشته باشد. مراکش خیلی تیمی بازی می کند و رد شدن از بین خطوط این تیم سخت است. آنها خیلی سریع به حمله منتقل می شوند و بازیکنانش خیلی راحت باهم هماهنگ می شوند. بازی در لیگ های معتبر کمک می کند که بازیکنان در میادین دشوار خود را به خوبی نشان دهند.

ویرا در خصوص ناکامی دوباره برزیل در جام جهانی گفت: مثل همه برزیلی ها از این اتفاق ناراحتم. برزیل شرایط خوبی برای قهرمانی داشت. تیته وقت کافی برای شناخت بازیکنان داشت. بازی مقابل کرواسی سنگین بود ولی برزیل استحقاق پیروزی در نود دقیقه را داشت. دروازه‌بان کرواسی اما روز خیلی خوبی داشت و در نهایت در ضربات پنالتی متاسفانه باختیم.

دیدگاه‌ها