کد خبر : 1870665 | 26 بهمن 1401 ساعت 23:42 | 16.2K بازدید | 12 دیدگاه

هدیه بزرگ تومیاسو و رمزدیل به سیتی (عکس)

اشتباه مدافع و دروازه‌بان آرسنال فرصتی عالی در اختیار کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، قرار داد تا در نیمه اول دیدار حساس دو تیم دروازه توپچی‌ها را باز کند.

هدیه بزرگ تومیاسو و رمزدیل به سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از دقایقی پیش در خانه خود در ورزشگاه امارات در دیداری عقب‌افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی رفته است.

با توجه به حضور هر دو تیم در کورس صدرنشینی این دیدار حساسیتی بیش از پیش پیدا کرده و بسیاری از آن به عنوان حساس‌ترین دیدار این فصل لیگ برتر یاد می‌کنند. پیش از شروع مسابقه آرسنال با 51 امتیاز از 22 مسابقه صدرنشین بود و سیتی با یک بازی بیشتر و 48 امتیاز در رتبه دوم قرار داشت.

منچسترسیتی در حالی به لندن سفر کرده بود که می‌دانست در صورت پیروزی مقابل آرسنال با توجه به تفاضل گل بیشتر می‌تواند به صورت موقت، با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال، به صدر جدول صعود کند.

درحالی‌که هنوز نیم ساعت از شروع مسابقه نگذشته بود، یک اشتباه از طرف دو بازیکن آرسنال، توپچی‌ها را شوکه کرد. درحالی‌که در دقیقه 22 آرسنالی‌ها یک موقعیت خطرناک به دست آوردند، اما ضربه سر انکتیا دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه سیتی بیرون رفت. 2 دقیقه بعد اشتباه تومیاسو و رمزدیل یک هدیه بزرگ در اختیار سیتیزن‌ها گذاشت.

1802304

ساعت ورزشگاه دقیقه 24 را نشان می‌داد. ادرسون، دروازه‌بان سیتی، بازی را با شوتی به مرکز میدان آغاز کرد. سالیبا که برای دفع توپ به هوا برخاست توپ را ناخواسته به سمت چپ فرستاد. تومیاسو، دفاع راست ژاپنی آرسنال، که سعی داشت مانع از رسیدن توپ به جک گریلیش بشود، مرتکب اشتباهی بزرگ شد و درحالی‌که پشت سرش را نمی‌دید پاس به عقبی برای دروازه‌بان هم‌تیمی فرستاد.

180230318023021802301رمزدیل هم با تعلل در خروج سریع از دروازه اشتباه تومیاسو را کامل کرد. پاس مدافع ژاپنی درست مقابل پای کوین دی‌بروین قرار گرفت تا او با شوتی سرضرب با پای چپ توپ را به شکل کات‌دار وارد دروازه آرسنال کند و شاگردان پپ را پیش بیندازد.

دیدگاه‌ها