کد خبر : 1895610 | 22 اسفند 1401 ساعت 19:15 | 19K بازدید | 11 دیدگاه

برد حق نفت آبادان بود

مازیار: در مرام من اینگونه بازی کردن نیست

سرمربی تیم فوتبال ملوان به تمجید از نمایش صنعت نفت آبادان پرداخت.

مازیار: در مرام من اینگونه بازی کردن نیست

به گزارش “ورزش سه” مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان، بعد از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی بود و کیفیت فوتبال صنعت نفت فوق‌العاده بود. حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که تیم خوبی است و پرفشار بازی می‌کند.

وی در ادامه گفت: می‌دانستیم نفت چیزی برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی می‌کند. من فکر می‌کنم در نیمه دوم خیلی به ما فشار آوردند و خیلی موقعیت به دست آوردند اما در نهایت امتیاز مهمی از آبادان گرفتیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه تیم صنعت نفت از این شرایط خارج شود. کل ایران قلبا ملوان و نفت آبادان را دوست دارند. صمیمانه آرزو دارم که نفت آبادان در لیگ برتر بماند و روزهای خوبی را سپری کند.

1807879

سرمربی تیم فوتبال ملوان در واکنش به سوالی درباره اعتراض سکوها به نحوه بازی ملوان گفت: اصلا در مرام من و تیمم وقت تلف کردن نیست. در نیمه دوم تیم ما عقب نشست و حریف فشار می‌آورد و با تمام قوا حمله می‌کرد زیرا چیزی برای از دست دادن نداشت. اما وقت تلف نکردیم و بازی را از جریان نینداختیم. ما هم سال‌ها در این شرایط و اینجای جدول بوده‌ایم. به هر حال تک امتیاز با ارزشی گرفتیم اما فوتبال خوبی از سمت ما نبود که طبیعی است.

او ادامه داد: من مطمئنم اگر این شکل فوتبالی که نفت انجام داد، از ابتدای فصل تاکنون انجام داده بود موفق می‌شد و حتی می‌تواند در ادامه نیز موفق باشد. در هر صورت برد، حق نفت آبادان بود اما بازیکنان ما تلاش کردند که برد به دست این تیم نرسد و با تساوی تمام شد.

زارع در پایان گفت: آرزوی قلبی من ماندن نفت در لیگ است و نباید ناامید شوند و حمایت مسئولان هم باید باشد. ما انزلی‌چی‌ها قلبا نفت آبادان را دوست داریم و حتما آبادانی‌ها چنین حسی به تیم ما دارند. هیچ چیز در این فوتبال نشدنی نیست و باید تمام تلاش خود را داشته باشند. امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و ما هم جایگاهی خوبی به دست آوریم تا در نهایت هر دو تیم خوب شهرستانی سهمیه خود را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها