کد خبر : 1898482 | 12 فروردين 1402 ساعت 09:55 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: مشت‌های لوکاکو و شوک به ناپولی

شروع هیجان در سری آ و مصدومیت بدموقع ویکتور اوسیمن سوژه روزنامه‌های امروز ایتالیاست.

روزنامه‌های ایتالیا: مشت‌های لوکاکو و شوک به ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های ورزشی کشور ایتالیا به استقبال شروع دوباره مسابقات سری آ رفته‌اند؛ جایی که 6 تیم در کورس برای اهدافی متفاوت تلاش می‌کنند. ناپولی با ایجاد فاصله‌ای مطمئن در پی یک قهرمانی مقتدرانه است و تیم‌های شهر میلان دیگر حق اشتباهی برای خود قائل نیستند و در رقابت با دو تیم شهر رم سهمیه چمپیونزلیگ می‌خواهند.

گاتزتا دلو اسپورت تیتر یک خود را به روملو لوکاکو اختصاص داده است: "مشت‌های لوکاکو"؛ ستاره بلژیکی اینتر اعلام کرده که در این تیم می‌ماند. او امروز مقابل فیورنتینا انتظار حضور در ترکیب اصلی را دارد.

این روزنامه همچنین به شروع رقابت داغ هفته‌های پایانی سری آ پرداخته است؛ جایی که 6 تیم برای هدف‌هایی متفاوت می‌جنگند؛ تنها 11 بازی تا پایان مسابقات باقی مانده است. لاتزیو در کورس سهمیه پیشتاز است و تیم‌های شهر میلان دیگر تحمل اشتباه و از دست دادن امتیاز ندارند. دوئل میلان-ناپولی در سری آ و سپس چمپیونزلیگ سوژه جذابی است که گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی به آن پرداخته است.

1837498

کوریره دلو اسپورت هم با تیتر قهرمانی صفحه اول خود را بسته است. این روزنامه به شروع هیجان‌انگیز سری آ اشاره کرده و از بازگشت لوکاکو به ترکیب اینتر خبر داده است.
کوریره همچنین از نیمکت‌نشینی دی‌ماریا در بازی این هفته یووه خبر داده و کیه‌زا و پوگبا را غایبان این تیم عنوان کرده است. کوریره همچنین از دوری دو هفته‌ای اوسیمن خبر می‌دهد که اتفاقی بسیار بد و بی‌موقع برای ناپولی است.

1837500

توتو اسپورت تیتر یک خود را به تلاش یوونتوس برای تمدید قرارداد دی‌ماریا و رابیو اختصاص داده و از قول مدیرعامل این باشگاه نوشته که آنها در حال کار کردن روی این موضوع هستند. 
در این روزنامه هم با اشاره به مصدومیت بدموقع اوسیمن، از آن به عنوان دردسری بزرگ برای ناپولی یاد شده است. توتو مدعی شد که مهاجم گلزن ناپولی علاوه بر بازی یکشنبه مقابل میلان در سری آ، تقابل اروپایی با این تیم را هم از دست می‌دهد.

1837499

دیدگاه‌ها