کد خبر : 1934411 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 20:53 | 26.6K بازدید | 28 دیدگاه

شرکت در کافا بهتر از بازی نکردن است؛

مطهری: ایران بزرگ و مدعی قهرمانی است

حمید مطهری پس از پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر به سوالاتی پیرامون تیم ملی و حضور در تورنمنت کافا پاسخ داد.

مطهری: ایران بزرگ و مدعی قهرمانی است

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که پس از برکناری از هدایت نساجی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد، امروز برای تماشای دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در استادیوم آزادی حاضر شد. او پس از پایان مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: خوشحالم که مربی تیم ملی شدم و به این موضوع افتخار می‌کنم. جا دارد که از آقای قلعه‌نویی هم تشکر کنم که به من اعتماد کردند. سعی می‌کنم که مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

مطهری در خصوص همکاری با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: من تازه کارم را آغاز کرده‌ام و آقای قلعه‌نویی از بزرگان فوتبال کشور هستند. من قبل از اینکه مربی تیم ملی شوم هم درباره ایشان صحبت کردم و گفتم واقعا لیاقت این پست را دارند و انتخاب اصلح بودند.

ویدئو: 299341

وی درباره حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا گفت: من هفته آینده با جناب خراطی راهی بیشکک می‌شویم تا شرایط آنجا را بسنجیم و ببینیم که اوضاع ورزشگاه و کمپ و هتل چطور است.

مربی جدید تیم ملی درباره سطح پایین حریفان ایران در این تورنمنت گفت: موضوعاتی وجود دارد که باید آنها را هم در نظر بگیریم و در مجموع فکر می‌کنم بهتر از بازی نکردن است.

او در خصوص احتمال اضافه شدن دستیار خارجی به کادر فنی تیم ملی بیان کرد: من درباره این موضوع اطلاعی ندارم و آقای قلعه‌نویی باید در این باره صحبت کنند.

مطهری درباره پتانسیل تیم ملی و شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: شرایط خیلی سخت است و تیم‌های پرامکاناتی حضور دارند و همه باید دست به دست هم بدهیم. ما هم امیدوارانه کارمان را دنبال می‌کنیم تا یک تیم قابل احترام را راهی بازی‌ها کنیم و نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

1795233

او در واکنش به اینکه آیا احتمال دارد ایران با تیم امید و یا بدون لژیونرها در کافا شرکت کند، گفت: اجازه بدهید در این موضوع به جمع‌بندی برسیم. نه، ما همه بچه‌های لیگ داخلی و لژیونرها را زیر نظر داریم تا انشالله با یک تیم خوب برویم اما شرایط را به صورت کلی می‌سنجیم و نگاه‌مان هم طوری است که لیگ داخلی را در نظر داریم و در ورزشگاه حاضر می‌شویم. آقای قلعه‌نویی به لیگ داخلی اهمیت زیادی می‌دهند و با دقت بازیکنان را رصد می‌کنیم تا هر کسی را که شایسته است، به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی سابق نساجی در واکنش به سوالی درباره دلایل عدم نتیجه‌گیری در این تیم حاضر به پاسخگویی نشد و خطاب به خبرنگاران گفت: لطفا سوال بعدی.

مطهری در پاسخ به اینکه با حضور تیم‌هایی مانند استرالیا، کره و ژاپن، آیا می‌توان از این کادر فنی انتظار قهرمانی داشت، عنوان کرد: همیشه امیدوارانه کار می‌کنیم. تیم ملی ایران، تیم بزرگی است و نمی‌دانم چرا اینطور سوال می‌کنید. ایران همیشه مدعی بوده و قهرمانانه بازی کرده و بچه‌های تیم ملی با همه وجود کار کرده است و در راس تیم هم آقای قلعه‌نویی با یک کادر ایرانی حضور دارد که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند تا نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها