کد خبر : 1956425 | 19 مرداد 1402 ساعت 16:03 | 28.9K بازدید | 123 دیدگاه

این دو تیم دیگر پشت هم نمی‌ایستند؛

پایان روزهای خواهرخواندگی‌های سپاهان و تراکتور

اتفاقات رخ داده میان دو باشگاه سپاهان و تراکتور طی ماه‌های اخیر، این رقابت را از حالتی که در گذشته داشت، به طور کلی خارج کرده است.

پایان روزهای خواهرخواندگی‌های سپاهان و تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از ماجراهای مربوط به لیگ چهاردهم که سپاهانی‌ها موفق شدند با تساوی دراماتیک و عجیب تراکتور و نفت در مسابقه پایانی و پیروزی در اصفهان، پنجمین قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند، پیمان خواهرخواندگی این دو باشگاه به دلیل حواشی ایجاد شده کمی گسسته شد و بعدها وقتی احسان حاج صفی پس از بازگشت به ایران به دلیل مبلغ بالای رضایتنامه برای قرمزپوشان تبریزی بازی کرد، شرایط بدتر هم شد (در آن برهه شرکت فولاد مبارکه تمایلی به سرمایه‌‎گذاری زیاد در تیم فوتبال نداشت).

اما اوج درگیری‌های دو باشگا تراکتور و سپاهان در دیدار برگشت فصل گذشته بود؛ جایی که شاگردان مورایس شب بسیار سختی را در میان نور و لیزرهای ورزشگاه مملو از جمعیت یادگار امام پشت سر گذاشتند و درنهایت در مسابقه‌ای که اعتقاد داشتند، دو خطای پنالتی آن‌ها نادیده گرفته شده، با شکست یک بر صفر به خانه بازگشتند. 

1907704

پس از قهرمانی پرسپولیس درفصل گذشته همواره از دیدار برابر ملوان و لغزش سپاهان در این مسابقه به عنوان مسابقه‌ای که قهرمانی را از طلایی‌پوشان اصفهانی گرفت، یاد می‌شود، اما اگر سپاهان می‌توانست با یک تساوی از تبریز به اصفهان برگردد، شرایط برای آن‌ها کاملا متفاوت می‌شد و احتمالا قهرمانی لیگ بیست و دوم هم به نام آن‌ها زده می‌شد.
آتش اختلافات دو باشگاه در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم، با جذب رضا اسدی و کاوه رضایی توسط سپاهانی‌ها بیشتر هم شد و مدیران و مسئولان دو باشگاه بارها در رسانه‌های مختلف علیه یکدیگر مواضع تندی گرفتند.

1907705

حالا تا ساعاتی دیگر این دو تیم که از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ بیست و سوم به شمار می‌روند، برابر هم قرار خواهند گرفت. در ترکیب هر دو تیم بازیکنان بزرگی قرار دارند، که می‌توانند در کسری از ثانیه می‌توانند ورق را برای تیم‌شان برگردانند. در این بین حضور بازیکنانی نظیر رضا اسدی و کاوه رضایی نیز این مسابقه را مهیج‌تر از همیشه خواهد کرد. باید دید اتفاقات این مسابقه روابط دو باشگاه را که در گذشته برای تحکیم روابط و اتحاد بیشتر پیمان خواهرخواندگی خوانده بودند را تیره‌تر خواهد کرد یا نه. البته که علاقمندان به فوتبال با توجه به ستاره‌هایی که در ترکیب هر دو تیم حضور دارد، در انتظار یک مسابقه زیبا و تماشایی به دور از حواشی هستند.

دیدگاه‌ها