کد خبر : 1958187 | 26 مرداد 1402 ساعت 05:51 | 80.9K بازدید | 96 دیدگاه

دومین باخت برای مردی که زیدان را شکست داده بود

خمس در انتظار مرد مکار رومانی!

دو شکست پیاپی برای مرد اسپانیایی که قرار است تراکتور را به آرزوهای بزرگ برساند شروعی دشوار به نظر می‌رسد.

خمس در انتظار مرد مکار رومانی!

به گزارش "ورزش سه" دو بازی، صفر امتیاز، یک گل زده و چهار گل خورده و این در حالی است که تراکتور دو بازی را برابر دو مدعی اصلی قهرمانی باخته است. یکی در خارج از خانه و مهمتر از آن در هفته دوم در بازی خانگی برابر چشم ده‌ها هزار هوادار مشتاق. 
این در حالی است که او فصل گذشته در 19 بازی که هدایت تراکتور را به عهده داشت 11 برد 4 مساوی و 4 باخت کسب کرده بود و همین نتایج خوب با تیمی که نیمه‌های فصل تحویل گرفته بود باعث شد تا مالک تراکتور به او اعتماد کند و تیم را برای فصل جدید به او بسپارد. او فصل گذشته را با میانگین 1.92 به پایان رساند، اما دو شکست این فصل میانگین امتیازاتش با تراکتور را به 1.6 در هر مسابقه رساند که طبیعتا امتیازی نیست که یک تیم را در لیگ برتر ایران به قهرمانی برساند.  

تراکتور البته در این فصل تغییرات اساسی داشته و دوازده بازیکن جدید گرفته و سیزده بازیکن را کنار گذاشته است. این به معنای تغییر تقریبا بخش عمده تیم است، اما پاکو خمس یکی از اولین مربیانی بود که اردوی پیش فصل را آغاز کرد و گزارش‌هایی که از اردوی ترکیه می‌رسید حاکی از این بود که او تمرینات فوق سنگین و سختی را برای رساندن تیمش به مرز بالایی از آمادگی در نظر گرفته است. 

اما این دو شکست در حالی برای تراکتور رقم خوردند که این تیم سه‌شنبه باید در جدال حساس پلی آف لیگ قهرمانان با شارجه امارات دیدار کند و آنجا فرصت اشتباهی وجود ندارد. خمس که در لیگ برتر دو بازی را مقابل ژوزه مورایس و یحیی گل‌محمدی با شکست پشت سر گذاشته، در این دیدار باید با کازمین اولاریوی معروف رومانیایی مچ بیندازد که تیمی پرستاره را به تهران خواهد آورد. 

1910952

او اما مربی باتجربه‌ای است و پیش از این موفق شده در برابر مربیان بزرگی مثل لوئیز انریکه، ارنستو والورده، زین‌الدین زیدان و دیه‌گو سیمئونه قرار گرفته و حتی برابر آنها برد هم به دست بیاورد. او یک بار سیمئونه و یک بار زیدان و دو بار هم انریکه و والورده را شکست داده، هرچند در بازی‌هایی هم برابر این مربیان بزرگ فوتبال جهان شکست خورده است. اما این نشان می‌دهد که مرد اسپانیایی نیمکت تراکتور تجربه لازم را برای موفقیت در بازی‌های مهم دارد. 
او فصل گذشته هم با تراکتور در دو هفته متوالی برابر مس رفسنجان و پرسپولیس شکست خورد، اما بعد از آن در شش بازی پیاپی دیگر رنگ شکست را ندید و 5 برد و یک تساوی کسب کرد.

دیدگاه‌ها