کد خبر : 1960233 | 02 شهریور 1402 ساعت 22:45 | 103K بازدید | 371 دیدگاه

بازی‌های ما را ببرید کاظمی، حداقل چمن خوب داریم

یحیی به سیم آخر زد: این فوتبال داغون است!

نشست خبری سرمربی پرسپولیس پس از تساوی نابهنگام مقابل ذوب‌آهن، با گلایه‌های تند یحیی گل‌محمدی همراه بود.

یحیی به سیم آخر زد: این فوتبال داغون است!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این مسابقه صحبت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

بولت پرسپولیسمجبور نیستیم که بازی‌ها را برگزار کنیم
در همه بازی‌هایی که ما انجام دادیم و قرار است انجام بدهیم، احتمال تساوی بالاست، چون اصلا شرایطی برای بازی کردن نیست. نمی‌شود در این زمین بازی کرد. هفته اول هم خدا پدر علی نعمتی را بیامرزد که معلوم نبود از کجا پیدایش شد و یک گل زد و بازی یک-هیچ تمام شد. از ده مسابقه‌ای که قرار است اینجا انجام شود، هشت تا مساوی است و دو تا هم ۱-۰ است که یا ما می‌بریم و یا حریف‌.‌ با این وضعیت چمن، برق و سکوها. مجبور نیستیم که بازی‌ها را برگزار کنیم. من الان به آقای پیروانی گفتم زحمت بکشید نامه بزنید بازی‌ها را به شهید کاظمی ببریم. اینجا تماشاگر که نمی‌آید و چمن هم داغون است؛ آنجا حداقل چمنی داریم که از اینجا بهتر است و حداقل می‌شود فوتبال بازی کرد.

1915062

بولت پرسپولیسبه من چه که کچلی زمین مشخص می‌شود؟
نمی‌دانم چه صحبت فنی‌ای انجام بدهیم. ذوب‌آهن هم تیم شایسته‌ای بود. بازی در این چمن طوری پیش‌ می‌رود که کار برای حریفان ما راحت‌تر می‌شود. ما تیمی هستیم که باید بتوانیم به بازی سرعت بدهیم و پاس بدهیم؛ وقتی نتوانیم این کار را بکنیم، یک تیم معمولی می‌شویم. نمی‌خواهم نتیجه‌ای را که گرفته‌ایم، توجیه کنم. اگر بازی در‌ یک چمن و نور خوب برگزار می‌شود و چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد، همه مسئولیت بازی گردن من بود. الان هم گردن می‌گیرم اما آقای درویش، آقایان هیئت مدیره، شما اینجا پول می‌دهید. برای هر بازی یک میلیارد و خرده‌ای از ما پول می‌گیرند؛ حداقل کاری که می‌توانند بکنند این است که چمن را کوتاه کنند. به ناظر بازی می‌گوییم داستان چیست؟ می‌گوید تهش بود. این تهش نبود.‌ به مسئول زمین می‌گویم، می‌گوید اگر کوتاه کنیم کچلی‌های زمین معلوم می‌شود. به من چه معلوم می‌شود؟ من باید جورش را بکشم و جواب پس بدهم؟ نه تماشاچی داریم، نه چمن خوب و نه نور خوب؛ چه کار کنیم؟

بولت پرسپولیسبازیکنان گرم کردند و ناراحت به رختکن آمدند
من واقعا نمی‌توانم فنی صحبت کنم. همه تیم‌ها دوست دارند بازی ما کند شود و این اتفاق هم رخ می‌دهد. هم بازی اول برابر آلومینیوم می‌توانست مساوی شود و هم این بازی که مساوی شد. باز هم دم بچه‌ها گرم که بازی سختی را بردند. موقعیت ساختن در این شرایط خیلی سخت است. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. هم تیم حریف به این وضعیت اعتراض داشتند و بچه‌های ما هم زمانی که برای گرم کردن وارد زمین شدند، ناراحت به رختکن برگشتند. من پرسیدم چه شده و گفتند چمن. من تلاش کردم این موضوع را از فکر آنها بیرون کنم و فکر چمن نباشند و بازی خودشان را بکنند، اما نمی‌شود و بازی سرعت پیدا نمی‌کند و زیبا نمی‌شود. من نمی‌دانم درباره مسائل فنی صحبت کنم. به تیم خوب و شایسته ذوب‌آهن هم خسته نباشید و خداقوت می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

بولت پرسپولیساشتباهات فردی بازیکنان؟
ما انتظار داریم همان چیزی که تمرین می‌کنیم، به مسابقه بیاید. ما در تمرین می‌توانیم به بازی سرعت بدهیم و پاس‌های خوب بدهیم، اما در این زمین حال بچه‌ها بد می‌شود. من واقعا نمی‌توانم از بازیکنان ایراد بگیرم، چون نمی‌توانند توانایی خودشان را در این زمین ارائه کنند. این مشکل هفته اول هم وجود داشت و اعتراض کردیم و این هفته هم بود. این دکل برق که رفت، هفته اول هم اتفاق افتاد؛ مشخص است دیگر، بروید درستش کنید. اگر یک برقکار نیست، ما خودمان سراغ داریم؛ بیاید اینجا برق ورزشگاه را درست کند.

1915106

بولت پرسپولیسجذب مهاجم؟
انتظاراتی که در بحث مهره‌های هجومی وجود دارد به‌جا است. دو-سه مسئله وجود دارد که واقعا کار ما را سخت کرده است؛ یکی بحث مالی باشگاه است که نمی‌رسد تا یک فوروارد خوب پیدا کنیم و یا به خاطر این ساختار به ایران نمی‌آیند که بازی کنند. مربی‌های ما زنگ زدند و برخی امکانات اینجا را که می‌بینند، فرار می‌کنند. یکی بحث مالی است و یکی اینکه با این وضعیت نمی‌آیند. در هر صورت فورواردی هم که ما مدنظر داریم هم‌ گران است و هم شرایط جذبش نیست و نمی‌توانند. باز هم‌ می‌گردیم و تلاشمان را می‌کنیم. همان‌طور که آقای درویش هم گفتند ما ۴۰-۵۰ فوروارد دیدیم، اما فورواردی که بیاید کار را دربیاورد، نیست. باید صبر کنیم تا به یک‌ مورد خوب برسیم و تصمیم‌گیری کنیم.

بولت پرسپولیسجدایی مهدی عبدی؟
ما یاسین را به جای مهدی عبدی جذب کردیم که می‌تواند فوروارد هم بازی کند. آنطور که انتظار داشتیم، شرایط برای ادامه حضور عبدی در پرسپولیس وجود نداشت.

بولت پرسپولیسگل‌به‌خودی سروش؟
مشکلات ما قبل از شروع بازی رقم خورد. زمانی که بازیکنان آمدند گرم کنند، حالشان خوب نبود. خیلی تلاش کردیم که ذهنیت آنها مثبت شود و بیشتر به فکر بازی باشند، اما واقعا سخت است. وقتی ما اینجا بازی می‌کنیم، همه و حتی خودمان انتظار گل داریم. وقتی جلو می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود و بازیکنان به خودشان فشار می‌آوردند که چرا نمی‌توانیم گل بزنیم. همین‌ اشتباهات هم به نظر من به خاطر ذهنیت بدی بود که وجود داشت. سروش در ۱۰-۱۲ بازی گذشته یکی از بهترین‌های ما بود و شکی نیست که یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست. این اتفاق افتاد و با این شرایط ممکن است در بازی‌های بعد هم رخ بدهد.

1915067

بولت پرسپولیسمیزبانی از النصر؟
می‌شود نامه‌نگاری‌ کرد که بازی النصر هم به کاظمی بیاید؟ در این صورت خوب می‌شود. نمی‌دانم واقعا. خودم شخصا دوست دارم بازی‌ها اینجا نباشد، چون ممکن است از این شرایط خجالت بکشم. الان به یکی از همکاران گفتم با چه رویی رونالدو را به این رختکن بیاوریم و مربی‌شان از این خرابه‌ها بالا بیاید؟ آدم حالش بد می‌شود؟ نمی‌توانم زیاد در این باره صحبت کنم. باید فکری شود.

بولت پرسپولیسانتقال بازی به مشهد یا تبریز؟
الان شرایطی پیش آمده که فقط می‌خواهیم در آزادی نباشیم. با این وضعیت واقعا نمی‌توانیم. اینهمه سرمایه ملی و هواداران خوب حیف هستند. این استادیوم می‌توانست حداقل شاهد ۵۰-۶۰ هزار تماشاچی باشد و از بازی لذت ببرند و شرایطی فراهم کنیم. اینها را ببینید. این‌ مسائل در رسانه‌ هم بازتاب زیادی ندارد. شما هم صحبت کنید.

بولت پرسپولیسقطعی برق در بازی‌های پرسپولیس؟
نورافکن‌ها هوشمند است. یک هفته در میان خراب می‌شود.

1915087

بولت پرسپولیسعطش گلزنی پایین پرسپولیس در ابتدای بازی؟
حرف شما کاملا درست است. ما تا سر یک سوم دفاعی حریف می‌رفتیم و آنجا کارمان شکل نمی‌گرفت و این هم به خاطر فشردگی و تراکم دفاعی حریف بیشتر بود. یک مقدار هم شاید به خاطر این بود که کیفیت پاسمان پایین بود و پاس‌ها نمی‌رسید. وقتی عقب می‌افتیم، بیشتر تلاش می‌کنیم و مهره‌های هجومی‌تر می‌آوریم تا جبران کنیم. اینها طبیعی است. اگر ما هم یک هیچ جلو می‌افتادیم، همین اتفاق برای حریف می‌افتاد. یک بخش زیادی از آن طبیعی است اما ما هم دوست داریم بازی خودمان را ارائه کنیم، ولی اینجا به قدری حس منفی به ما دست می‌دهد که شرایط تغییر‌ می‌کند. ما می‌خواهیم پاس بدهیم و گردش توپ داشته باشیم اما وقتی این امکان فراهم نباشد به مشکل می‌خوریم. بازی‌های بعد هم اگر این مشکل باشد، قطعا به مشکل می‌خوریم. باشگاه باید فکری اساسی کند. اینکه چمن اینجا بلند نگه داشته شود تا بگوییم ورزشگاه آزادی چمن خوبی دارد، به من ربطی ندارد. من چمن کوتاه می‌خواهم که فوتبال بازی کنم. امیدوارم به فکر باشند.

دیدگاه‌ها