کد خبر : 1960276 | 03 شهریور 1402 ساعت 01:06 | 133K بازدید | 161 دیدگاه

یحیی با استادیوم آزادی خداحافظی کرد

«واقعا از این شرایط خجالت می‌کشم و شخصا دوست دارم بازی‌ها اینجا نباشد» - جمله جالبی که سرمربی پرسپولیس در توصیف ورزشگاه آزادی به زبان آورد.

یحیی با استادیوم آزادی خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت اسفناک سکوهای ورزشگاه آزادی به چمن این استادیوم نیز تسری پیدا کرد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در زمین نامطلوب بزرگترین ورزشگاه ایران، میزبان تیم ذوب آهن باشند.

پرسپولیس که در این بازی نمایش چندان خوبی هم نداشت، در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد تا شانس صدرنشینی را از دست بدهد. آنها به نظر پیش از شروع بازی نارضایتی خود از کیفیت چمن ورزشگاه را به اطلاع سرمربی تیمشان رسانده بودند و یحیی نیز با توپ پُر وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه آزادی شد.

یحیی که مثل اغلب مصاحبه‌های خود گلایه‌مند از شرایط، صحبت می‌کرد، به خبرنگاران هم تشری زد و آنها را متهم کرد که به مسائل ساختاری در رسانه‌ها توجهی ندارند و سپس درخواست کرد که بازی‌های خانگی در ورزشگاه آزادی برگزار نشود.

1909810

میزبانی از النصر، سوژه جالبی بود برای اینکه یحیی به نقطه جوش برسد: «می‌شود نامه‌نگاری‌ کرد که بازی النصر هم به کاظمی بیاید؟ در این صورت خوب می‌شود. نمی‌دانم واقعا. خودم شخصا دوست دارم بازی‌ها اینجا نباشد، چون ممکن است از این شرایط خجالت بکشم. الان به یکی از همکاران گفتم با چه رویی رونالدو را به این رختکن بیاوریم و مربی‌شان از این خرابه‌ها بالا بیاید؟ آدم حالش بد می‌شود؟ نمی‌توانم زیاد در این باره صحبت کنم. باید فکری شود.»

او سپس در معرض این سوال قرار گرفت که آیا دوست دارید بازی تیمتان به ورزشگاه تبریز یا مشهد منتقل شود؟ پاسخ سرمربی پرسپولیس: «الان شرایطی پیش آمده که فقط می‌خواهیم در آزادی نباشیم. با این وضعیت واقعا نمی‌توانیم. اینهمه سرمایه ملی و هواداران خوب حیف هستند. این استادیوم می‌توانست حداقل شاهد ۵۰-۶۰ هزار تماشاچی باشد و از بازی لذت ببرند و شرایطی فراهم کنیم. اینها را ببینید. این‌ مسائل در رسانه‌ هم بازتاب زیادی ندارد. شما هم صحبت کنید.»

البته که تنها استادیوم قابل میزبانی پرسپولیس (از نظر شورای تامین) استادیوم آزادی است اما این ورزشگاه به وضوح توانایی برگزاری بازی این تیم با شرایط موردنظر سرمربی‌اش را ندارد. کنایه آمیز است که مدافع عنوان قهرمانی تلاش می‌کند با میل خود در شهری دیگر میزبان رقبا باشد.

دیدگاه‌ها