کد خبر : 1961866 | 09 شهریور 1402 ساعت 00:47 | 13K بازدید | 33 دیدگاه

استحقاق این نتیجه را داشتیم؛

زاهدی: پیروزی تیم از گلزنی من مهم‌تر است

شهاب زاهدی اعتقاد دارد پرسپولیس لیاقت پیروزی برابر فولاد را داشته است.

زاهدی: پیروزی تیم از گلزنی من مهم‌تر است

به گزارش ورزش سه، شهاب زاهدی که در دیدار پرسپولیس برابر فولاد موفق شد پاس گل دوم تیمش را برای یاسین سلمانی ارسال کند، پس از این مسابقه اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم، چون به نظرم کمترین نتیجه‌ای بود که استحقاق آن را داشتند. خدا را شکر توانستیم در این هوای گرم و فشاری که تیم فولاد با هوادارانش به ما وارد می‌کرد، خیلی خوب بازی را اداره کنیم و ببریم. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم.

او در واکنش به اینکه هواداران منتظر اولین گل او هستند، گفت: من کاملا هواداران را درک می‌کنم و از حمایت آنها متشکرم اما من همیشه بخشی از تیم هستم و تلاش می‌کنم تا تیم نتیجه بگیرد. امروز گل نزدم اما خدا را شکر توانستم پاس گل بدهم؛ به نظرم همین که تیم، برنده از بازی بیرون آمد، مهم‌تر از این است که گل بزنم.

ویدئو: 309582

مهاجم پرسپولیس در‌ مورد حواشی و جنجال‌های مسابقه توضیح داد: این اتفاقات در بازی پیش می‌آید. قبل از آن صحنه یک خطا روی من شد که کاملا جایش روی پایم مانده اما ...

زاهدی در پایان در پاسخ به این سوال که کنت چه صحبتی با او داشت، گفت: فقط گفت ادامه بده. همه بازیکنان با اخلاق هستند و مشکل خاصی نبود. همه این اتفاقات جزئی از بازی است.

دیدگاه‌ها