کد خبر : 1961877 | 09 شهریور 1402 ساعت 01:11 | 12.9K بازدید | 101 دیدگاه

امیدوارم بتوانیم در آزادی میزبان باشیم؛

ترابی: در آسیا از اعتبار فوتبال‌ ایران دفاع می‌کنیم

مهدی ترابی می‌گوید پرسپولیس در مقابل حریفان آسیایی خود تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

ترابی: در آسیا از اعتبار فوتبال‌ ایران دفاع می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی پس از پیرزی دو بر صفر پرسپولیس برابر فولاد در گفتگو با خبرنگاران گفت: به تیم خوب فولاد خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی از آب درآمد و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در این شرایط سخت سه امتیاز بازی را بگیریم. یک تبریک ویژه هم به هواداران می‌گویم و امیدوارم این روند رو به جلو را تا بازی‌های آسیایی ادامه بدهیم.

او درباره حواشی مسابقه اظهار داشت: من خیلی متوجه حاشیه نشدم. یک‌سری چیزها طبیعی است و نمی‌شود کاری کرد. امیدوارم این اتفاقات را جایی نبینیم اما باز هم تاکید می‌کنم طبیعی است.

ترابی در مورد برنامه پرسپولیس در تعطیلات فیفادی عنوان کرد: فکر می‌کنم آقا یحیی چند روز استراحت می‌دهد. برویم و برگردیم و انشاالله خودمان را آماده کنیم.

ویدئو: 309575

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا در لیست تیم ملی حضور دارد، گفت: من نمی‌دانم. از ۵۰-۶۰ نفر پاسپورت گرفته‌اند اما هنوز لیست نداده‌اند.

ترابی درباره دیدار با استقلال در هفته پنجم گفت: ما اول بازی آسیایی داریم که بازی‌ سختی است اما ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌رویم که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. قطعا سعی می‌کنیم نتایج خوبی کسب کنیم.

او در پایان درباره مشکل میزبانی پرسپولیس عنوان کرد: فقط در بازی با تیم‌های عربستانی مشکل وجود دارد و اگر VAR بیاید سایر مسابقات در آزادی برگزار می‌شود. امیدوارم مشکل آن بازی هم حل شود تا بتوانیم در آزادی میزبان باشیم.

دیدگاه‌ها