کد خبر : 1978229 | 16 آبان 1402 ساعت 13:34 | 16.3K بازدید | 10 دیدگاه

هواداری تا مرز جنون: خودکشی بعد از شکست در فینال

یک افسر پلیس، پس از باخت بوکا جونیورز به فلومیننزه در فینال کوپا لیبرتادورس، اقدام به خودکشی کرد.

هواداری تا مرز جنون: خودکشی بعد از شکست در فینال

به گزارش "ورزش سه"، برای برخی افراد، فوتبال چیزی بیشتر از یک بازی است. این ورزش بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی آنها شده است. آخرین مورد را در هوادار بوکا جونیورز دیدیم که پس از باخت این تیم در فینال کوپا لیبرتادورس، اقدام به خودکشی کرد و جانش را از دست داد.

این تراژدی تکان‌دهنده طرفداران را در سراسر کشور آرژانتین به شوک فرو برده است. مادر قربانی عشق عمیق پسرش به بوکا جونیورز را که باعث این اتفاق شده است، سرزنش می‌کند و درباره نقش تیم در این اتفاق صحبت می‌کند.

مارسلو مورالس، یک هوادار ۲۳ ساله باشگاه بوکا جونیورز و یک افسر پلیس جوان از شهر بوینوس آیرس، پس از شکست بوکا جونیورز در فینال کوپا لیبرتادورس برابر فلومیننزه، به شدت غمگین شد و توان این ناراحتی را نداشت. او که نتوانست با این شکست دلخراش کنار بیاید، شب بعد از باخت با تفنگش خودکشی کرد.

مادر این هوادار پس از مرگ پسرش جملات قابل تأملی را به رسانه‌ها گفت: «او هر زمان بوکا شکست می‌خورد، ناراحت و عصبانی می‌شد، به چیزهایی مشت می‌زد، می‌گفت که بوکا بهترین چیز دنیا است. با این حال، به نظرم بوکا زباله‌ای بیش نیست. او را کشتند. حالا او را ندارم و بازیکنی هم نیست که به من تسلیت بگوید.»

1950756

مارسلو تنها چند روز قبل از فینال کوپا لیبرتادورس، تهدید کرده بود که اگر بوکا جونیورز به عنوان قهرمانی دست نیابد، خود را خواهد کشت. متأسفانه هشدارهای او مورد توجه قرار نگرفت و او این کار را کرد.

«فکر نمی‌کردم پسرم به حدی برسد که خودش را بکشد. چند هفته پیش، او به پدرش گفته بود «اگر بوکا در فینال برنده نشود، خودم را می‌کشم.» ما فکر می‌کردیم که او دارد شوخی می‌کند.»

مادر قربانی در حالی که گریه می‌کرد به همه هواداران جوان التماس می‌کرد که باید به خاطر داشته باشند که فوتبال فقط یک بازی است و زندگی آنها به نتیجه بازی‌ها بستگی ندارد. مهم نیست چه اتفاقی بیفتد.

1950757

کوپا لیبرتادورس، برترین تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی است که هواداران فوتبال در سراسر برزیل و آرژانتین به شدت علاقمند به قهرمانی در آن هستند. با این حال، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که زندگی بسیار ارزشمندتر از یک ورزش است.

با کمال تعجب، باشگاه آرژانتینی بوکا جونیورز سکوت کرده و از خانواده مارسلو مورالس هیچ حمایتی نکرده است. سکوت این باشگاه در قبال این حادثه غم‌انگیز باعث شده تا هواداران تعهد باشگاه به هوادارانش را زیر سوال ببرند.

دیدگاه‌ها