کد خبر : 1984537 | 13 آذر 1402 ساعت 14:52 | 40.5K بازدید | 10 دیدگاه

ژوائو دیگه کیه

بازنده بد: سیمئونه جنبه باخت نداشت!

دیگو سیمئونه از هیچ تلاشی برای کوچک کردن کار ژوائو فروگذار نکرد و در جریان بازی نیز چند بار به داور اشاره کرد که ژوائو خودش را به زمین می‌زند تا خطا بگیرد.

بازنده بد: سیمئونه جنبه باخت نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، دیگو سیمئونه یک‌بار دیگر در زمین بارسلونا از کسب پیروزی بازماند. 

مربی‌ای که از دسامبر 2011 روی نیمکت اتلتیکو حضور دارد، هرگز نتوانسته در دیداری به میزبانی بارسا برنده شود. نه در نوکمپ و نه حالا در مونتجوئیک. اتلتیکو با سیمئونه مثل 17 مصاف قبلی‌اش در خانه بارسا این بار هم از کسب امتیازات کامل باز ماند. معمولا شکست پشت شکست نصیب تیم سیمئونه شده و بهترین خاطره او در زمین بارسا تساوی 1-1 هفته پایانی فصل 14-2013 برمی‌گردد که با گل دیگو گودین اتلتیکو قهرمان لالیگا شد.

1962300

شب گذشته برای سیمئونه به تلخی تمام سپری شد. تیمش با یک گل باخت و زننده گل نیز ژوائو فلیکس بود؛ گران‌ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو که زیر دست سیمئونه استعدادش هدر رفت و در نهایت تصمیم گرفت این فصل قرضی به بارسا برود. بازی دیشب بهترین فرصت ممکن برای اثبات توانایی‌ها به سیمئونه بود و ژوائو نیز قدرش را به خوبی دانست.

1962299

ژوائو بارها با خطای بازیکنان اتلتیکو نقش بر زمین شد و عامل اصلی اخطار گرفتن هم تیمی‌هایش سابق بود. حتی چیزی نمانده بود سزار آسپلیکوئتا به‌خاطر خطاهای متوالی روی فلیکس اخراج شود.

در یک صحنه سیمئونه پس از خطای آسپلیکوئتا روی ژوائو با دست به داور اشاره کرد که او شیرجه زده و تمارض کرده است. او یک‌بار دیگر نیز معتقد بود ژوائو بی‌جهت خودش را به زمین می‌زند.

1962301

سیمئونه که طاقت شکست تیمش با گل ژوائو را نداشت، در نشست خبری پس از بازی نیز سعی کرد اهمیت کار ستاره پرتغالی را کم کند. او گفت از ژوائو حرف نمی‌زند و اصرار داشت که تیمش با وجود شکست، نمایشی سزاوارانه داشت. 

ال چولو در نشست خبری قبل از بازی نیز گفته بود ژوائو بازیکن بزرگی نیست چون ثبات لازم در بازی‌های او دیده نمی‌شود. اظهارنظری که قطعا انگیزه‌های ژوائو را بیشتر کرد.

دیدگاه‌ها