کد خبر : 1988690 | 01 دی 1402 ساعت 12:54 | 18.9K بازدید | 68 دیدگاه

بازی به بازی پیش می‌رویم تا نتیجه بگیریم؛

جبیره: 2 روز است به سپاهان فکر می‌کنیم!

مهاجم آلومینیوم تاکید کرد تمرکزشان را روی دیدار بعدی مقابل سپاهان گذاشته‌اند.

جبیره: 2 روز است به سپاهان فکر می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا جبیره درباره تساوی آلومینیوم مقابل گل‌گهر عنوان کرد: خیلی با برنامه وارد مسابقه شدیم و برای همه دقایق و نحوه بازی تیم حریف برنامه داشتیم. به نظرم شروع ما و عملکردمان در نیمه اول بهتر بود، اما در نیمه دوم بازی پایاپای پیش رفت؛ هرچند در دقایق آخر آنها به‌خاطر مهاجمان پرشمار خارجی توانستند موقعیت‌هایی داشته باشند، اما در کل از نظر تاکتیکی بهتر از آنها کار کردیم.

او ادامه داد: با اینکه گل‌گهر هزینه چندین برابری نسبت به ما داشته، اما بچه‌های ما با غیرت بازی کردند و نشان دادند مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نیستند و می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند و همین بازی هم اگر کمی خوش شانس بودیم، حتی برنده می‌شدیم. ضمن اینکه باید از هواداران عزیزمان تشکر کنم که در یک روز غیر تعطیل حمایت عالی از تیم داشتند.

1969849

مهاجم آلومینیوم که نمایش خوبی در دو حضور ثابت اخیرش داشته و یک گل به ثمر رسانده و منجر به اخراج بازیکن حریف شده، در این‌باره می‌گوید: من همیشه تابع تصمیم سرمربی تیمم هستم و چه یک دقیقه، چه 90 دقیقه بازی کنم، تمام وجودم را می‌گذارم تا تیمم نتیجه بگیرد و جواب اعتماد آقا مجتبی را بدهم. این بازی هم سعی کردم گلزنی کنم ولی متاسفانه شرایطش پیش نیامد که امیدوارم در دیدار با سپاهان دوباره این کار را انجام بدهم.

جبیره در خصوص مسابقه آینده آلومینیوم مقابل سپاهان ابراز کرد: ما قبل از دیدار با گل‌گهر یک ثانیه هم به فکر تقابل با سپاهان نبودیم و همیشه بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکزمان را روی یک مسابقه می‌گذاریم تا نتیجه بگیریم. سپاهان نیاز به تعریف و تمجید ما ندارد و همه می‌دانند بهترین تیم ایران است، اما بدون شک آقای حسینی مثل همیشه تفکرات خاص خودشان را برای این بازی دارند و مطمئن باشید حریف راحتی برای آنها نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها