کد خبر : 1992599 | 17 دی 1402 ساعت 12:43 | 20.1K بازدید | 7 دیدگاه

برای خرید ستاره پالاس، مدافع یونایتد قربانی می‌شود

منچستریونایتد قصد دارد آرون ون بیساکا را به همراه مبلغی به کریستال پالاس پیشنهاد کند تا مایکل اولیسه را به خدمت بگیرد.

برای خرید ستاره پالاس، مدافع یونایتد قربانی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شرایط نه چندان خوب منچستریونایتد در رقابت‌های این فصل باعث شده که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال جذب بازیکن و تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و برای فصل آینده باشند.

رایزنی‌ها برای انتخاب چند گزینه مناسب خصوصا در خط حمله با دپارتمان استعدادیابی، جذب بازیکن و کادر فنی یونایتد از همین حالا آغاز شده و بازیکنانی هم مدنظر این باشگاه قرار دارند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که اولیسه یکی از اولویت‌های شیاطین سرخ برای تابستان آینده است که آنها قصد دارند مذاکرات برای به خدمت گرفتن او را خیلی زود آغاز کنند تا هر چه زودتر به توافق نهایی برسند.

1975865

این بازیکن تا به حال در این فصل در ۹ بازی موفق شده پنج گل برای تیمش به ثمر برساند و مدیران یونایتد علاقه خاصی به جذب او دارند و بر این باور هستند که می‌تواند به ستاره درخشانی در اولدترافورد تبدیل شود.

آنها قصد دارند ون بیساکا را وارد این معامله کنند و به عنوان بخشی از قرارداد جذب اولیسه به همراه مبلغی پول به کریستال پالاس پیشنهاد کنند و امیدوار هستند که این پیشنهاد از سوی پالاس مورد قبول قرار بگیرد.

یونایتد اخیرا بند تمدید خودکار یک‌ساله که در قرارداد ون بیساکا گنجانده شده بود را فعال کرد و به این ترتیب او تا تابستان ۲۰۲۵ با این باشگاه قرارداد خواهد داشت.

دیدگاه‌ها