کد خبر : 2002742 | 28 بهمن 1402 ساعت 09:58 | 33K بازدید | 10 دیدگاه

حمایت تاتنهام از سون: در درگیری حق با او بود!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، معتقد است که سون هیونگ مین اقدام درستی در اردوی تیم ملی کره جنوبی انجام داده است.

حمایت تاتنهام از سون: در درگیری حق با او بود!

به گزارش "ورزش سه"، داستان درگیری سون و لی کانگ این در اردوی تیم ملی کره جنوبی در شب بازی مرحله نیمه نهایی برابر تیم ملی اردن که با حذف آنها همراه شد به بحث داغی تبدیل شده است.
سون به دلیل درگیری به وجود آمده از ناحیه انگشت دستش مصدوم شد و همین اتفاق جنجال بسیاری را به همراه داشت و انتقادهای زیادی را از ستاره کره‌ای پاری سن ژرمن مطرح کرد و حالا پوستکوگلو هم نسبت به آن واکنش نشان داده است. 

سرمربی تاتنهام در پاسخ به سوالی درباره این موضوع به خبرنگاران گفت: «من از جزئیات خبر ندارم اما می‌دانم داستان این بوده که سون مهارت رهبری‌اش را نشان داده است. قدرت رهبری دقیقا چنین چیزی است و این اتفاق به همین دلیل رخ داده است. 

1990780

رهبری این نیست که محبوب باشید و سعی کنید همه را خوشحال نگه دارید، بلکه این است که وقتی چیزی می‌بینید که احساس می‌کنید درست نیست با آن مخالفت کنید چون این بهترین کار برای تیم و تمامی اعضای گروه است. این چیزی است که در سون می‌بینم.

گاهی افراد به اشتباه درباره سون فکر می‌کنند چون او همیشه مرد بسیار مثبتی است و هر کس که او را نگاه می‌کند همیشه می‌بیند که در حال لبخند زدن است و محبتی واقعی نسبت به همه دارد اما واقعیت این است که او دوست دارد پیروز باشد.»

دیدگاه‌ها