کد خبر : 2008229 | 21 اسفند 1402 ساعت 14:31 | 53.1K بازدید | 70 دیدگاه

عربستان با موناکو پی اس جی را تهدید کرد

ولیعهد عربستان قصد خرید سهام باشگاه موناکو و تقویت این تیم برای رقابت با پی اس جی را دارد.

عربستان با موناکو پی اس جی را تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه موناکو اخیراً توسط مالکان روسی که هنوز 65 درصد از مالکیت این نهاد را در اختیار دارند برای فروش گذاشته شده است. 35 درصد دیگر متعلق به خانواده سلطنتی است. عربستان که از چند ماه پیش به المپیک مارسی علاقه نشان داده بود، حالا روی قرمز و سفیدها تمرکز کرده است.

این باشگاه چند هفته‌ای است که برای فروش گذاشته شده و ژروم روتن به رادیو RMC گفت که بین نماینده‌های سعودی و شاهزاده آلبرت موناکو مذاکراتی صورت گرفته است.

2000337

بر اساس اطلاعات، ولیعهد سعودی کسی بوده است که با موناکو ارتباط برقرار کرده و علاقه‌اش برای خرید این باشگاه را نشان داده است.

روتن گفت: «صحبت‌هایی وجود دارد و به نظر من اگر بخواهند سرمایه‌گذاری کنند، مذاکره برای خرید، سه سال طول نمی‌کشد. آنها همچنین به من گفتند که چند سال پیش علاقه به خرید مارسی وجود داشت، اما امروز هیچ پیگیری دیگری وجود ندارد. در واقع آنها در حال حاضر آنها بیشتر به موناکو علاقه‌مند هستند تا مارسی. هنوز جزئیات زیادی وجود دارد که باید حل شود.»

خرید سهام موناکو توسط سعودی قطعا تهدیدی برای قطری‌ها خواهد بود که مالکیت پی اس جی را از سال 2011 در اختیار دارند و بی‌رقیب در لیگ فرانسه می‌تازند. 

دیدگاه‌ها