کد خبر : 2010792 | 08 فروردين 1403 ساعت 02:39 | 14.8K بازدید | 22 دیدگاه

قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی

ستاره ریزنقش تیم ملی ایران موفق شد قبل از پایان نیمه اول دروازه ترکمنستان را باز کند.

قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی پس از گلزنی مقابل هنگ‌کنگ در دومین مسابقه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مدت‌ها منتظر انجام دوباره‌ی این کار در پیراهن ایران بود، اما در سه دیدار متوالی نتوانست چنین کاری را انجام بدهد تا اینکه دیشب دروازه ترکمنستان را با یک ضربه تماشایی باز کرد.

این ستاره ریزنقش در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین موفق به گلزنی شد و برابر هنگ‌کنگ هم این کار را انجام داد ولی پس از آن در دو دیدار پیاپی آسیایی با امارات و سوریه با وجود نمایش درخشان گلزنی نکرد تا شب گذشته این فرصت را در جدال مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان به دست آورد.

2004541

قایدی پس از اینکه در دیدار رفت مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 حضور تعویضی در زمین داشت، شب گذشته با توپ پُر به ترکیب تیم ملی ایران بازگشت و توانست در لحظات پایانی نیمه نخست پاس مهدی طارمی را با ضربه دیدنی تبدیل به گل کند و تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد.

مهدی قایدی پس از دو گل در جام ملت‌های آسیا، در رقابت‌های فوتبال امارات دو گل برای اتحاد کلباء به ثمر رساند که دیشب هم در مرحله مقدماتی جام جهانی توانست گلزنی کند.

دیدگاه‌ها