کد خبر : 2012578 | 18 فروردين 1403 ساعت 13:20 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

در آسیا اول سهمیه می‌خواهیم و بعد قهرمانی؛

حسن‌زاده: امسال سال مهمی برای فوتسال است

کاپیتان تیم ملی فوتسال در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا از مردم خواست که به حمایت از تیم بپردازند و به بازیکنان و کادر فنی انرژی بدهند.

حسن‌زاده: امسال سال مهمی برای فوتسال است

به گزارش "ورزش‌سه"، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا و در روزهایی که شمسایی و شاگردانش تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارند، گفت‌وگویی با رسانه رسمی فدراسیون داشته و شرایط تیم ملی فوتسال را تشریح کرده است.

حسن‌زاده که در جام ملت‌های قبلی به دلیل جوانگرایی توسط شمسایی حضور نداشت و حالا بار دیگر به رهبر تیم بدل شده، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرده است: «دو سه روزی هست که از تورنمنت ویتنام برگشتیم. خیلی این تورنمنت کمک کننده بود. دو سه هفته بدنسازی کرده بودیم و از شرایط بازی دور شده بودیم. فکر می‌کنم سه بازی دوستانه خیلی به کادر فنی کمک کرد تا از بچه‌ها شناخت بیشتری پیدا کند. امروز هم تمرینات را پیگیری کردیم و یک هفته دیگر تمرین می‌کنیم و به امید خدا آماده می‌شویم برای جام ملت‌های آسیا.» 

او ادامه داد: «این مسابقات مهم‌ترین تورنمنت است به دلیل اینکه انتخابی جام جهانی است و تمام تیم‌ها با تمام قدرت می‌آیند. تیم‌های هم‌گروهی ما هم از مربیان ایرانی استفاده می‌کنند که زبان‌زد هستند. تیم ملی افغانستان هم اکثر بازیکنان آنها در لیگ ایران بازی می‌کنند و کیفیت خوبی دارند. اما ما پر قدرت در مسابقات حضور پیدا می‌کنیم تا به امید خدا اول کسب سهمیه کنیم و بعد هم با قهرمانی.» 

حسن‌زاده در پایان گفت: «امسال سال مهمی برای فوتسال است؛ چون هم جام ملت‌ها را داریم و هم جام جهانی. خودم به شخصه امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. به امید خدا قهرمانی در جام ملت‌ها و نتایج خوب در جام جهانی. پتانسیل تیم ما بالاست و امیدوارم بتوانیم با نتایجی که کسب می‌کنیم دل مردم را شاد کنیم. ای هدف اصلی ماست و از آنها می‌خواهم برای ما دعا کنند.»

دیدگاه‌ها