کد خبر : 2012898 | 19 فروردين 1403 ساعت 15:23 | 30.5K بازدید | 26 دیدگاه

خنده‌هایی که فقط چند دقیقه دوام داشت؛

شهروز با گریه جشن قهرمانی را ترک‌ کرد!

دیشب لیگ برتر والیبال ایران در حالی به پایان رسید که پایان عجیب و تلخی برای یک ستاره داشت.

شهروز با گریه جشن قهرمانی را ترک‌ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال ایران بالاخره دیشب به خط پایان خود رسید. جایی که پیش‌بینی‌های ابتدای فصل درست از آب درآمد و دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان فینال لیگ را برگزار کردند.

در نهایت این فولاد سیرجان بود که تحت هدایت بهروز عطایی موفق شد فینال دوم را هم با نتیجه مشابه سه بر دو فتح کند و علاوه بر کسب قهرمانی رویای هت‌تریک شهداب یزد را هم به باد بدهد.

یکی از بهترین‌های فولاد سیرجان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران قدرتی‌زن ٣۵ ساله این تیم یعنی شهروز همایونفرمنش بود. بازیکن محبوب بهروز عطایی که در زمان حضور او در تیم ملی نیز مورد علاقه این سرمربی بود و حالا همایونفر در این فصل به بهترین شکل پاسخ این اعتماد را داد. جالب اینکه شهروز همایونفرمنش در پایان به عنوان برترین قدرتی‌زن لیگ نیز انتخاب شد تا فصل به رویایی‌ترین شکل ممکن برای او به پایان برسد.  

عکسی زیبا از لحظه شوخی سیدمحمد موسوی و مسعود غلامی هنگام اهدای جوایز فردی؛ شهروز همایونفرمنش هم که بین آن‌هاست اینجا هنوز از فوت پدرش خبر ندارد.

جشن قهرمانی فولاد سیرجان به زیباترین شکل برگزار شد و همه چیز برای این تیم خوب پیش می‌رفت تا اینکه در رختکن شهروز همایونفرمنش یک خبر شوکه کننده دریافت کرد. جایی که او متوجه فوت پدر خود شد. اتفاقی که خیلی زود خنده را از روی لب‌های این بازیکن با اخلاق والیبال ایران محو کرد.  

اتفاق جالب دیگر اینکه حین برگزاری مسابقه فینال کادر فنی تیم فولاد سیرجان متوجه این موضوع شده بودند اما ترجیح داده شد که تا پایان بازی چیزی به شهروز نگویند و در نهایت بعد از جشن قهرمانی بود که این بازیکن ملی‌پوش با این خبر دردناک مواجه شد.

دیدگاه‌ها