کد خبر : 2012904 | 19 فروردين 1403 ساعت 15:57 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه مشورتی رئیس فدراسیون چوگان با بانوان

رئیس فدراسیون چوگان برای تبیین فعالیت‌های این رشته در حوزه بانوان با جمعی از بانوان چوگان باز دیدار و گفت‌وگو کرد.

جلسه مشورتی رئیس فدراسیون چوگان با بانوان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون چوگان؛ اصغر ناظری رئیس فدراسیون چوگان، امروز (یکشنبه) نوزدهم فروردین ماه با جمعی از بانوان چوگان‌باز در محل فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ناظری به بیان برنامه‌های فدراسیون در حوزه بانوان طی 4 سال پیشِ‌رو پرداخت و افزود: خوشحالیم که به‌عنوان اولین گام در تقویم لیگ ملی چوگان برنامه دیدارهای بانوان را از 4 هفته به 9 هفته افزایش دادیم و خرسندیم که آغازگر لیگ ملی چوگان ایران در سال 1403 با بازی بانوان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: یکی از دغدغه‌های ما در سال 1403 تشکیل تیم ملی چوگان بانوان ایران و اعزام به رویداداهای بین‌المللی است و تلاش می‌کنیم در قالب دیدارهای رفت و برگشت اعزام و میزبانی تیم‌های خارجی را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون چوگان با توجه به لزوم پرورش نیروی متخصص با هدف توسعه و ترویج بازی چوگان ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری را در دستور کار قراردادیم که تلاش و رایزنی برای ایجاد و راه‌اندازی آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای چوگان یکی از این اقدامات مهم خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم نگاه تخصصی به چوگان اضافه کرد با فعال‌سازی کمیته‌های تخصصی پیشین و افزودن کمیته‌های جدید به رشد چوگان این بازی کهن ایرانیان خوش‌بین هستیم.

حمایت‌های بیمه‌ای برای ورزشکاران و پیشکسوتان چوگان و نظارت دقیق به امور رفاهی خانواده چوگان از دیگر نکات مورد توجه رئیس فدراسیون چوگان بود.

دیدگاه‌ها