کد خبر : 2013390 | 21 فروردين 1403 ساعت 17:50 | 31.9K بازدید | 30 دیدگاه

دانشگر فصل را از دست داد (عکس)

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان نظر پزشکان در خصوص وضعیت دانشگر را اعلام کرد.

دانشگر فصل را از دست داد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته که سپاهان با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفت شکست خورد، اتفاق ناراحت کننده دیگر برای این تیم مصدومیت محمد دانشگر بود که بلافاصله در جریان نیمه اول به بیمارستان انتقال داده شد.

دانشگر شب گذشته در دیدار مقابل صنعت نفت به دلیل خطای بازیکن تیم حریف یوسف کی شمس به روی زمین پرتاب شد و دچار مصدومیت شدیدی شده و حالا خبر می‌رسد که یک ماه و نیم از میادین فوتبال دور خواهد بود که این به معنای پایان قطعی فصل برای محمد دانشگر است.

دانشگر که شب گذشته با سایر اعضای تیم به اصفهان بازگشت، صبح امروز مراحل درمانی را از سر گرفت و حالا مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت او با توجه به نظر پزشکان اظهارنظر کرده است.

2009007

مسعود سعیدی مدیر رسانه سپاهان با انتشار یک توییت اعلام کرد مفصل شانه راست محمد دانشگر در رفته و جزئیات تکمیلی از وضعیت درمان او پس از اعلام نظر پزشک متخصص اعلام خواهد شد.

با این وضع سپاهان یکی از مدافعان کلیدی خود را در مسیر رقابت‌های این فصل از لیگ از دست خواهد داد.
سپاهان طی روزهای آینده بازی‌های فشرده‌ای در پیش دارد و باید دید دانشگر با پشت سر گذاشتن مصدومیت به بازی‌های این فصل می‌رسد یا خیر. البته باید در انتظار نظر نهایی و قطعی پزشکان درباره دانشگر هم ماند و پس از معاینه دقیق‌تر چه مدت از تمرینات و مسابقات دور خواهد شد.

دیدگاه‌ها