کد خبر : 2013406 | 22 فروردين 1403 ساعت 03:44 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت چهره خاطره‌انگیز فوتسال به زمین (عکس)

مصطفی نظری، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران که به صخره سنگی معروف است، پس از سال‌ها و این بار در جام رمضان به سنگر توری بازگشت.

بازگشت چهره خاطره‌انگیز فوتسال به زمین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جام‌های رمضان در سراسر ایران به یک سنت همیشگی و هیجان‌انگیز تبدیل شده است و محبوبیت خاصی بین اهالی ورزش دارد که همواره شاهد حضور ستاره‌های مطرح فوتسال و حتی فوتبال در این مسابقات بوده‌ایم. این بار در سبزوار که چندی پیش درگیری در یکی از مسابقاتش حسابی در رسانه‌ها سر و صدا برپا کرده بود، با حضور مصطفی نظری سنگربان سابق تیم ملی و بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۱۰، باری دیگر چشمان اهالی فوتسال را به مسابقات ماه رمضان این شهرستان معطوف کرد. چهره‌ای که آخرین بار در سال ۱۳۹۹ درون قاب توری ایستاده بود و پس از آن دیگر در زمین مسابقه به عنوان یک دروازه‌بان دیده نشد.

مصطفی نظری سال ۱۳۹۹ در تیم کراپ الوند بازنشسته شد و با توجه به کلکسیون پرافتخار دوران بازیگری‌اش، بدون هیچ مسابقه و حتی خبری، با قاب توری خداحافظی کرد.

2009035
2009036
2009037

ایستادن مصطفی نظری در درون دروازه، سورپرایز بزرگی برای تماشاگران سبزواری بود. در ابتدا به نظر می‌رسید که او قصد مربیگری در یکی از تیم‌ها را دارد، اما اقدامش برای بازی کردن همه را غافلگیر کرد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

دروازه‌بان سابق تیم ملی که حالا به عرصه مربیگری پای گذاشته است، فصل گذشته هدایت تیم حافظ ساری را برای چند هفته برعهده گرفت و به علت مسائل مالی از تیم ساروی جدا شد.

دیدگاه‌ها