کد خبر : 2013410 | 22 فروردين 1403 ساعت 04:08 | 28.6K بازدید | 59 دیدگاه

نکو پس از سوت پایان به هیچکس رحم نکرد! (عکس)

جواد نکونام در پایان بازی با مس خشمگین و عصبانی بود.

نکو پس از سوت پایان به هیچکس رحم نکرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در پایان بازی با مس رفسنجان به قدری خشمگین بود که ابتدا به سمت محرم نویدکیا رفت و در گوش او صحبت‌هایی انجام داد که پس از مصاحبه محرم مشخص شد که وقت‌کشی بازیکنان مس اعتراض داشته است.

پس از اعتراض‌هایی که به محرم نویدکیا داشت به سمت بیژن حیدری رفت و داور مسابقه را هم از اعتراض‌های خود بی‌نصیب نگذاشت، نکونام به همراه دستیار خود محمد نوازی پس از پایان بازی خود را به داور مسابقه رساند و اعتراض‌هایش را بیان کرد و پس از ادامه‌دار شدن گلایه‌های او مشخص بود که صحبت‌های حیدری برای سرمربی آبی‌ها قانع کننده نبوده و اعتراض‌هایش همچنان ادامه داشت.

حساس‌ترین‌ صحنه‌ای که آبی‌ها در رسانه رسمی باشگاه به آن واکنش نشان دادند ضربه میلاد فخرالدینی بود که آنها اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده و کمک داور به اشتباه گل اعلام نکرده و به نظر می‌رسد نکونام و نوازی نسبت به این صحنه به داور مسابقه اعتراض داشتند.

البته جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه شرکت نکرد تا مانند چند دیدار گذشته صحبتی انجام نداده باشد و علت اصلی گلایه‌های او از داوری و حتی محرم نویدکیا شفاف سازی نشود و نقطه نظرات سرمربی استقلال پنهان بماند!

2009049

با توجه به حساسیت جدول مسابقات و نیاز استقلال به سه امتیاز این مسابقه خانگی جواد نکونام تحت فشار زیادی قرار داشت و تیم او دو مرتبه در این مسابقه عقب افتاد و پس از دو مرتبه جبران گل و چندین اقدام به گلزنی در دقایق پایانی مسابقه در نهایت این بازی با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها