کد خبر : 2013420 | 21 فروردين 1403 ساعت 21:25 | 31.4K بازدید | 16 دیدگاه

جنجال ساپینتو در قبرس: وضعیتم را مشخص کنید!

ریکاردو ساپینتو با ارسال نامه‌ای به مدیریت باشگاه، خواستار تعیین وضعیت خود با باشگاه آپوئل شد.

جنجال ساپینتو در قبرس: وضعیتم را مشخص کنید!

به گزارش "ورزش سه"، فرصت سوزی‌های عجیب و غریب آپوئل این هفته نیز ادامه پیدا کرد و آنها در خانه مقابل ضعیف‌ترین تیم مرحله قهرمانی (روی کاغذ و با توجه به جایگاه در جدول)، با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند تا یکبار دیگر فاصله آنها با رتبه دوم به یک امتیاز کاهش یابد.

پیش از این دیدار، نیکوس کوگیالیس معاون رئیس باشگاه درباره تمدید قرارداد ساپینتو گفته بود: با نمایندگان سرمربی صحبت‌هایی را آغاز کرده‌ایم اما او خاطرنشان می‌کند که اولویت این است که تیم در زمین پیروز شود تا به قهرمانی برسد. بعدا درباره همه چیز می‌توان صحبت کرد. او خودش نمی‌خواهد وارد بحث‌های فشرده شود، زیرا اولویت قهرمانی است. این چیزی است که او اکنون می‌خواهد با آپوئل به آن دست یابد.

اما صحبت‌های ساپینتو در نشست خبری پس از این بازی جنجال ساز شد. او درباره اینکه آیا قراردادش را تمدید می‌کند یا نه، گفته بود: نایب رئیس (نیکوس کوگیالیس) گفت تنها چیزی که من را نگران می‌کند، قهرمانی است و به قراردادم با آپوئل فکر نمی‌کنم. این درست نیست. الان دو ماه است که نامه فرستاده‌ام، بیش از دو ماه است، اگر از من راضی هستند و می‌خواهند ادامه دهند، باید اعلام کنند.

ساپینتو گفت: چون مهم حل مسئله و آماده شدن برای فصل جدید است، در نتیجه می‌خواستم بدانم قصد و هدف مدیریت چیست. دو ماه گذشت و در روزهای گذشته اظهارات معاون رئیس باشگاه را دیدم، تا الان دهانم بسته بود و سعی کردم کارم را انجام دهم. وقتی می‌گویند نگران قرارداد نیستم، نه، این اشتباه است. من به وضوح نگران هستم و می‌خواهم از آینده‌ام با خبر باشم.

2009082

این اظهارات سرمربی پرتغالی خشم مدیریت آپوئل و رسانه‌های قبرس را به دنبال داشت. رسانه گل در این خصوص نوشته است: مدیریت آپوئل به جای اینکه ساپینتو را پس از محرومیت طولانی مدت چهار ماهه‌اش برکنار کند، با نشان دادن تفاهم، از او حمایت کرد. این نشان می‌دهد که روابط درون باشگاه یک بعدی نیست و مدیریت باشگاه ارزش سرمربی را تشخیص داده است. اما مربی 51 ساله با این نگرش نشان داد که بیشتر روی قراردادش متمرکز است تا چالش‌های قهرمانی، یک تناقض را برجسته می‌کند.

این رسانه در ادامه نوشت: اظهارات سرمربی آپوئل به‌خصوص در شرایطی که این تیم برای کسب اولین عنوان قهرمانی پس از سال 2019 به تمرکز و فداکاری نیاز دارد، می‌تواند باعث سردرگمی شود. اقدام ساپینتو برای تکذیب علنی اظهارات نیکوس کوگیالیس معاون رئیس باشگاه در مورد آینده خود و گشودن اختلافات با مدیریت آپوئل در حساس‌ترین مقطع قهرمانی، نفت روی آتش ریخت و موقعیت او را دشوارتر کرد.

در نهایت و در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال قطع همکاری با ساپینتو شنیده می‌شد تا اینکه امروز رسانه گل قبرس از برگزاری یک جلسه مهم خبر داد و نوشت: پس از جلسه مدیریت آپوئل و سرمربی این تیم، تصمیم گرفته شد به ریکاردو ساپینتو فرصتی دوباره داده شود. این مربی باتجربه در توجیه صحبت‌های خود با نشان دادن اینکه متوجه اشتباهاتش شده است، اظهار داشت که تمام تلاش خود را می‌کند تا این تیم قهرمان شود.

دیدگاه‌ها