کد خبر : 2013454 | 22 فروردين 1403 ساعت 03:04 | 15K بازدید | 8 دیدگاه

او نمی‌دانست، کادر پزشکی باید تشخیص بدهد

دفاعیه ویژه مدیرعامل پرسپولیس از بیرانوند

رضا درویش می‌گوید تصمیم امیر قلعه‌نویی باعث شد بیرانوند در بازی دوم برای ایران بازی نکند.

دفاعیه ویژه مدیرعامل پرسپولیس از بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش با اشاره به صحبت‌های خود در فوتبال برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین آسیب از تیم ملی را باشگاه پرسپولیس دیده است. ما الان یک بازیکن جوان برومند داریم که می‌تواند جای آقای بیرانوند را بگیرد و درخشش خودش را نشان بدهد، اما اگر این توانایی را نداشتیم، مصیبت بزرگی بود. ضمن کوچک‌ترین تشکری هم نکردند. فدراسیون کدام بیانیه را داد که بگویند ممنون از پرسپولیس.

او با تمجید از تصمیم قلعه‌نویی گفت: آقای قلعه‌نویی مثل برادر ما هستند. اگر ایشان نبود، بعید نبود در بازی بعدی هم از آقای بیرانوند در دروازه استفاده می‌کردند. خدا پدرش را بیامرزد که وقتی کمیسیون پزشکی گزارش می‌دهد، ایشان می‌گوید وقتی مصدوم است، چرا او را آوردیم که بخواهیم استفاده کنیم؟

درویش در پاسخ به این سوال که چرا بیرانوند از بازی کردن خود داری نکرد؟ عنوان کرد: بیرانوند که متوجه نمی‌شود. درد که همه بازیکنان دارد. پزشک باید در جواب MRI تشخیص بدهد. جالب اینکه یکی از دوستان می‌گفتند دیشب مصاحبه کرده و بازی قبلی آسیب دیده است. اگر بازیکنی بازی قبل آسیب دیده، می‌گذاشتید استراحت کند. ما می‌گوییم اگر سوم متوجه شدید ایشان آسیب دیده است، اعلام می‌کردید و دو هفته هم گچ می‌گرفتند، دیروز دستش را باز می‌کرد.

دیدگاه‌ها