کد خبر : 2013462 | 22 فروردين 1403 ساعت 04:17 | 36.7K بازدید | 36 دیدگاه

اقتصادی‌ترین تیم لیگ بندرنشین است:

تارتار و دامی که برای پرسپولیس پهن شد

بازی مقابل ملوان برای پرسپولیسی‌ها دشوار خواهد بود.

تارتار و دامی که برای پرسپولیس پهن شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان در پنج هفته اخیر تنها دو گل دریافت کرده و وضعیت دفاعی این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و سبک بازی این تیم به شکلی است که ممکن است برای پرسپولیس دردسر ساز باشد.

ملوانی‌ها در پنج دیدار اخیر مقابل فولاد به تساوی یک بر یک رسیدند، مقابل پیکان یک بر صفر شکست خوردند و سه پیروزی یک بر صفر مقابل گل‌گهر، صنعت نفت و نساجی به دست آوردند که نشان می‌دهد آنها برای بردن نیاز دارند تا گل نخورند!

این آمار به شکلی است که مقابل خط حمله قدرتمند و تکنیکی پرسپولیس کار سختی برای پیروزی خواهند داشت و اگر 3 امتیاز کامل این مسابقه را می‌خواهند باید عملکرد دفاعی بهتر از همیشه به نمایش بگذارند تا روی ضدحملات و سرعت انتقال توپ بتوانند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

آمار ملوان جایی جالب‌تر خواهد شد که پس از پیروزی چهار بر یک مقابل مس رفسنجان در هیچکدام از مسابقات بیش از یک گل به ثمر نرساندند و دریافت نکردند، چهار گل دریافت کردند و هشت گل به ثمر رساندند که نشان از رد و بدل شدن گل‌های کم تعداد در مسابقات این تیم دارد.

2007981

شاگردان مهدی تارتار در طول فصل با سازمان‌دهی دفاعی و استحکام خط هافبک رقبای بزرگی را شکست دادند و هرگز حریف ساده‌ای نبودند، برای پرسپولیس که به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز دارد آنها یک حریف دشوار خواهند بود که هوشیارتر از همیشه به دنبال استفاده از ضدحملات و کسب امتیاز از این مسابقه هستند.

ملوانی‌ها در صورت کسب امتیاز کامل از مسابقه با پرسپولیس و در صورت شکست سپاهان در دیدار عقب افتاده مقابل ذوب آهن نیم نگاهی به جایگاه طلایی‌پوشان خواهند داشت و رتبه چهارم و حتی سوم جدول را هدف قرار خواهند داد.

دیدگاه‌ها