کد خبر : 2013639 | 23 فروردين 1403 ساعت 09:14 | 38.5K بازدید | 63 دیدگاه

ادعای مدافع بارسا: خوشحالم امباپه را حذف کردم!

ژول کنده، ستاره بارسلونا، می‌گوید از این که توانسته است کیلیان امباپه را از جریان بازی حذف کند ابراز خوشحالی کرد.

ادعای مدافع بارسا: خوشحالم امباپه را حذف کردم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی پاری سن ژرمن قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این برد در حالی به دست آمد که آنها با نتیجه 1-2 از حریف عقب افتاده بودند اما توانستند با درخشش رافینیا و دیگر بازیکنان این تیم بار دیگر به بازی برگردند و حالا با خیالی آسوده‌تر منتظر برگزاری بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان خواهند بود. 

2009502

امباپه فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش در این بازی پیدا نکرد و این کنده بود که با ارائه یک بازی درخشان در خط دفاعی بارسا توانست این ستاره فرانسوی که هم‌تیمی‌اش در تیم ملی این کشور است را مهار کند و اجازه درخشش به او ندهد. 

کنده پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی در این باره که توانست امباپه را از نظر فیزیکی و روانی از بازی خارج کند به خبرنگاران گفت: «من از این اتفاق بسیار خوشحال هستم. هرچند این تلاشی تیمی بود. ما می‌دانیم که روبرو شدن با امباپه تا چه حد دشوار است اما کارمان را به خوبی انجام دادیم. در دیدار برگشت باید متمرکز بمانیم، خصوصا در دقایق اول هر دو نیمه. امروز تمرکزمان را برای 5 تا 10 دقیقه از دست دادیم و تاوانش را هم دادیم.»

دیدگاه‌ها