کد خبر : 2023777 | 05 خرداد 1403 ساعت 01:55 | 110.9K بازدید | 31 دیدگاه

الهامی: درود به شرف بیژن حیدری

یکی از موارد بحث برانگیز دیدار نساجی و استقلال، صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه نساجی بود.

الهامی: درود به شرف بیژن حیدری

به گزارش "ورزش سه" بازی جذاب نساجی و استقلال در ورزشگاه وطنی با تساوی بدون گل پایان یافت اما یکی از موارد بحث برانگیز این بازی واکنش و کنفرانس جواد نکونام بعد از این دیدار بود. نکونام ابتدا در کنفرانس خبری شرکت نکرد تا تیم نساجی کنفرانس خود را برگزار کند اما دقایقی بعد از این نکونام با تاخیر خود را به محل نشست رساند و برخلاف عادت همیشگی تیم مهمان کنفرانس خبری پایانی را برگزار کرد.

سرمربی آبی‌ها در این نشست با حمله تند به ارکان فدراسیون و به ویژه تیم داوری، اعلام کرد یک پنالتی برای این تیم گرفته نشده است و بحث‌های جدی را علیه داور بازی و برادر او مطرح کرد.

ویدئو: 333654

نکته جالب اینکه ساکت الهامی بعد از پایان دیدار در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با صحبت‌های نکونام و قضاوت داور بازی گفت: دکتر بیژن حیدری یکی از داوران شایسته و با جرات فوتبال کشور است و جامعه داوری به ایشان افتخار می‌کند. الهامی با اشاره به قضاوت حیدری ادامه داد: او یکی از داوران شریف فوتبال ایران است و بی‌دلیل نیست که ایشان قضاوت‌های بازی‌های سنگین را بر عهده می‌گیرد و به خوبی، از عهده این کار برمی‌آید. بازی امروز بسیار پر برخورد و فیزیکی دنبال شد اما تیم داوری و به ویژه داور وسط به خوبی از عهده این دیدار برآمدند و ما به ایشان دست مریزاد و خسته نباشید می‌گوییم.

دیدگاه‌ها