کد خبر : 2024222 | 06 خرداد 1403 ساعت 19:06 | 81.4K بازدید | 229 دیدگاه

استقلال دو بازی بعدی‌اش را ببرد قهرمان است

نظری جویباری: پنالتی پرسپولیس جوک سال بود

سرپرست و قائم مقام سابق استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر می‌گوید که برای بعضی کارشناسان داوری فقط می‌توان تأسف خورد!

نظری جویباری: پنالتی پرسپولیس جوک سال بود

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست سابق تیم استقلال معتقد است که بازیکنان نباید در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ نومید شوند و هواداران نیز باید از تیم نکونام حمایت کنند.

علی نظری جویباری پس از بیان این جملات در گفتگو با خبرنگار ورزش سه ادامه داد: استقلال با جواد نکونام واقعا تا همین جا هم شاهکار کرده و توانسته است هفته‌ها صدرنشین لیگ برتر باشد. هرچند در بازی با نساجی مازندران، بیژن حیدری قضاوت خوبی نداشت و یک پنالتی روی آرش رضاوند را نادیده گرفت اما همیشه بازی کردن در قائمشهر برای همه تیم‌های بزرگ سخت بوده است.

وی همچنین افزود: همین جا می‌نویسم و امضا می‌زنم که اگر استقلال دو بازی بعدی خودش مقابل گل گهر سیرجان و پیکان را ببرد، قهرمان لیگ برتر خواهد شد. فاصله پرسپولیس در حال حاضر با استقلال فقط یک امتیاز است و مطمئن هستم این تیم در قزوین لغزش خواهد داشت. سعید دقیقی مربی شریف و کاربلدی است که همراه با تیم بی ادعایش یقه بزرگان را گرفته و حتی سپاهان را در قزوین شکست داده است. شمس آذر از پرسپولیس امتیاز می‌گیرد، شک نکنید! این خط و این هم نشان! فقط بچه‌های استقلال باید خودشان باشند و در دو هفته باقی مانده 6 امتیاز بگیرند تا انشالله قهرمان لیگ برتر شوند.

وی ضمن اشاره به استوری‌های اخیر علی خسروی عضو کمیته داوران، یادآور شد: علی خسروی مرتکب اشتباه بزرگی شد. استقلال، هواداران فهیم و بزرگی دارد و اینکه مدعی شده تهدید به مرگ شده، باید به اثبات برسد و بهتر بود او به مراجع قانونی مراجعه می‌کرد. من باور نمی‌کنم یک هوادار استقلال چنین کاری کرده باشد اما نکته مهم انتشار یک استوری زشت علیه استقلال، آن هم در شب بازی حساس این تیم بود. این کار روی داوری تأثیرگذاشت و به ضرر تیم استقلال شد. بنابراین بهتر بود کمیته انضباطی یا اخلاق به این موضوع ورود می‌کرد تا خیلی مسائل و ادعاها روشن شود.

علی نظری جویباری درخصوص کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان نیز تصریح کرد: پرسپولیس کامبک نزد بلکه عجول بودن کوپال ناظمی در دادن اخطار دوم به بازیکن استقلال خوزستان و ده نفره شدن تیم مهمان، به این موضوع کمک کرد. بازیکن استقلال خوزستان جلوی چشم داور لیز خورد و عمدی نداشت اما کوپال ناظمی، کارت زرد دوم را داد و تیم استقلال خوزستان را ده نفره کرد. درمورد پنالتی وحید امیری هم دیگر واقعا جوک سال بود! او خودش را به مدافع استقلال خوزستان زد و داور پنالتی گرفت اما در بازی با نساجی، خطای پنالتی مسلم روی آرش رضاوند نادیده گرفته شد تا 2 امتیاز استقلال به همین راحتی از دست برود.

سرپرست و قائم مقام پیشین استقلال در پایان گفت: بدتر و عجیب‌تر از اشتباهات داوری، کارشناسی‌های داوری است که فقط می‌توان برای آن تأسف خورد! از ابتدای فصل داوری و کارشناسی‌های داوری به ضرر استقلال و به سود تیم پرسپولیس بوده است.

دیدگاه‌ها