کد خبر : 2025284 | 11 خرداد 1403 ساعت 10:18 | 42.1K بازدید | 29 دیدگاه

چه کیفی کرد محمدطاهای پرسپولیسی!

هوادار نوجوانی که ویدئوی واکنش‌های احساسی‌اش وایرال شده بود به آرزوی خودش رسید.

چه کیفی کرد محمدطاهای پرسپولیسی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برد بزرگ بازگشت و هیجان‌انگیز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان ویدئویی از یک هوادار نوجوان این تیم وایرال شد که با واکنش‌های بسیار احساسی و خاص نسبت به گل‌های تیم محبوبش دور خانه می‌دوید و در لحظات حساس و پراسترس بازی طوری ژست می‌گرفت و هیجانی وصف نشدنی داشت که در این ویدئو کاملا دیده شد.

بعد از وایرال شدن این ویدئو و دیده شدنش توسط پرسپولیسی‌ها از باشگاه پرسپولیس با محمدطاها تماس گرفتند که یک روز به تمرین تیم محبوبش دعوت خواهد شد و آن روز بعد از برد بزرگ مقابل شمس آذر در تمرین پنجشنبه اتفاق افتاد و او همراه با پدرش به ورزشگاه شهید کاظمی رفت.

اتفاق مهم و جذاب تمرین پرسپولیس حضور بخشی از هواداران این تیم و البته محمدطاها، همان هوادار نوجوان پراسترس بود که به آرزویش رسید و در بین بازیکنان محبوبش ایستاد و عکس یادگاری گرفت.

حالا محمدطاها این عکس را در مهمترین قسمت حافظه فوتبالی خود ثبت و ضبط خواهد کرد و با هر بار نگاه کردن به آن کیف می‌کند به‌خصوص اگر شنبه شب تیم محبوبش قهرمان شود و سال‌ها بعد او با مرور این تصویر یادش بیاید دو روز قبل از نهمین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر او در مهمترین لحظات فصل کنار ستاره‌های تیم محبوش بوده و فضای تیم محبوب خود را لمس کرده است.

دیدگاه‌ها