کد خبر : 1698676 | 07 مرداد 1399 ساعت 00:38 | 16.9K بازدید | 11 دیدگاه

کارشناسان عملکرد اکرمی را بررسی کنند؛

آذری: امیدوارم تنها به دلایل فنی بازی را باخته باشیم!

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که حسن اکرمی داور مسابقه امشب تیمش برابر نساجی، اشتباه فاحشی نکرده باشد.

آذری: امیدوارم تنها به دلایل فنی بازی را باخته باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان پس از شکست تیمش در دقایق پایانی و تحمل کامبک برابر نساجی در قائمشهر در گفتگو با خبرنگار ما درباره قضاوت جنجالی حسن اکرمی گفت: متاسفانه داوری کیفیت کار ما را تغییر داد و امیدوارم جناب آقای اکرمی داور این بازی، اشتباه فاحشی نکرده باشند چرا که آن چیزی که من از روی سکو می‌بینم تا چیزی که آقای داور در داخل زمین می‌بیند، متفاوت است؛ امیدوارم کارشناسان داوری به ما ابلاغ کنند که داور بازی توانسته قضاوت عادلانه و شرافتمندانه انجام دهد و این خوشحال کننده است و ما را به این تحلیل می‌رساند که باید حرفه‌ای تر تیم‌مان و بویژه دو بازیکن‌مان عمل می‌کردند.

 

وی در ادامه افزود: با این نتیجه فکر می‌کنم اهمیت بازی‌های آتی ما دوچندان شد ولی از بچه‌های تیم و آقای نکونام ممنونم؛ فکر می‌کنم برای پیروزی تلاش کردیم ولی حال این‌که پیروزی تحت تاثیر چه عواملی به شکست تبدیل شد، این مقداری نیاز به تحلیل و بررسی بیشتری دارد و باید به حریف احترام بگذاریم و شکست را بپذیریم و به دنبال بررسی مشکلات امشب برویم تا در هفته‌های بعد آنها را برطرف کنیم. بازهم می‌گویم امیدوارم آقای اکرمی در این شکست نقشی نداشته باشند.

 

آذری در واکنش به رفتار نکونام پس از اعلام پنالتی به سود نساجی و بیرون کشیدن تیم گفت: نه این‌چنین نبود، آقای نکونام تیم را بیرون نکشیده بود و بچه‌ها کنار خط آمده بودند تا گلوی خود را تازه کنند و برگردند! این چیزها در قاموس من و آقای نکونام نیست و با آن آشنا نیستیم. تنها نکته ابهام این بازی، اخراج دو بازیکن تیم ما بود که امیدوارم کارشناسان به ما بگویند اشتباه کرده‌ایم.

 

مدیرعامل تیم فولاد درباره عقب نشینی فولاد بعد از گل دوم‌شان افزود: اینها مسائل فنی تیم است و باید از مربیان تیم پرسیده شود. من در دو حوزه صحبتی ندارم؛ یک داوری و دیگری فنی. این مسائل باید از اعضای کادرفنی پرسیده شود اما آنچه من از تیم‌مان دیدم با توجه به بازی سخت‌مان در هفته گذشته در دمای پنجاه درجه اهواز مقابل ذوب آهن و اتفاقاتی که در بازی امشب رخ داد، مقداری روی تیم ما فشار آمد علاوه بر این‌که 20 روز بازی نکردن تیم ما به دلیل کرونا، باعث شده بود تا تیم ما از شرایط مسابقه خارج شود. در بازی امشب خیلی خوب بودیم و مستحق شکست نبودیم و این‌که در 55 دقیقه دو گل زدیم نشان می‌دهد در زمین حریف فوق العاده بازی کردیم، اما بازهم باید بگویم که نیاز به بررسی دارد که چه عواملی باعث شکست امشب تیم ما شدند و امیدوارم این عوامل، تنها عوامل فنی باشند و عوامل بیرونی نباشند.

دیدگاه‌ها