کد خبر : 1705914 | 14 شهریور 1399 ساعت 14:00 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

روایت عجیب سانچز از زمان حضورش در یونایتد

الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی اینتر صحبت های جالبی را درباره زمان حضورش در منچستریونایتد مطرح کرد.

روایت عجیب سانچز از زمان حضورش در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات زمستانی سال 2018 بود که الکسیس سانچس آرسنال را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست. با این حال او نتوانست روزهای خوبی را در اولدترافورد پشت سر بگذارد و به همین خاطر در تابستان گذشته یونایتد را به مقصد اینتر ترک کرد؛ انتقالی که چندی پیش و بعد از عملکرد خوب مهاجم شیلیایی در ترکیب نرآتزوری، به شکل دائمی درآمد.

 

 

1515470

 

 

الکسیس سانچز حالا درباره زمان حضورش در منچستریونایتد صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. مهاجم شیلیایی در این باره گفت: " بعد از اولین تمرین با منچستر یونایتد به چیزهای زیادی پی بردم. به خانه آمدم و از خانواده و مدیربرنامه ام پرسیدم که آیا راهی برای قطع همکاری وجود دارد و آیا می شود به آرسنال برگردم. هیچ چیز در آنجا ایده آل من نبود اما قراردادی بود که امضا کرده بودم."

 

الکسیس سانچز در ادامه گفت: " ماه ها گذشت و من همچنان احساس یکسانی داشتم. ما در آن زمان به عنوان یک تیم اصلاً متحد نبودیم. خبرنگاران نیز بدون اینکه چیزی بدانند اظهارنظر می کردند و همین موضوع صدمه بیشتری به من زد. بازیکنان سابق منچستریونایتد نیز صحبت می‌کردند اما هیچ اطلاعی از وضعیت درون باشگاه نداشتند.

 

 

1445914

 

 

عملکرد یک بازیکن به محیط داخلی یک باشگاه نیز بستگی دارد. اینکه باید مانند یک خانواده متحد باشیم. ما اینگونه نبودیم و همین موضوع در زمین نیز به نمایش درآمد. با این حال من از خودم انتقاد می کنم چرا که باید بهتر بازی می‌کردم اما در عین حال همیشه مورد انتقاد قرار می گرفتم حتی اگر تنها چند دقیقه بازی می‌کردم. "

دیدگاه‌ها