کد خبر : 2023223 | 03 خرداد 1403 ساعت 09:40 | 31.9K بازدید | 19 دیدگاه

خوان گاسپارت:

ژاوی با حرف‌هایش مرتکب اشتباه بزرگی شد

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، معتقد است اظهارات ژاوی هرناندز مبنی بر عدم توانایی مالی باشگاه، اشتباه بوده است.

ژاوی با حرف‌هایش مرتکب اشتباه بزرگی شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که خوان لاپورتا به دلیل اظهارات ژاوی در مورد مشکلات مالی بارسلونا و توانایی کم این باشگاه در نقل و انتقالات، به دنبال اخراج این مربی است، خوان گاسپارت هم اعلام کرد صحبت‌های ژاوی اشتباه بوده‌اند.

در حالی‌که هنوز یک ماه از توافق مدیران بارسلونا و ژاوی برای ماندن سرمربی اسپانیایی در بلوگرانا نگذشته است، پیش از بازی بارسلونا مقابل آلمریا، ژاوی در مورد وضعیت آبی‌اناری‌ها صحبت کرد و گفت: «ما تلاش خودمان را می‌کنیم ولی هواداران باید درک کنند که شرایط بسیار دشوار است به‌خصوص در سطح اقتصادی. وضعیت اقتصادی ما حتی مثل ۲۵ سال قبل نیست که مربی بارسا می‌توانست به هر بازیکن بزرگی اشاره کند و او را بخرند. اما واقعیت همین است. ما توان رقابت با رئال و غول‌های فوتبال اروپا را نداریم.»

پس از این اظهارات بود که لاپورتا تصمیم گرفت پروسه اخراج ژاوی را آغاز کند و در این مورد با دکو صحبت کرده است. به دنبال همین اتفاقات، خوان گاسپارت هم صحبت‌های ژاوی را اشتباه خواند.

2025176

رئیس سابق بارسلونا در این مورد گفت: «من علاقه‌ای به اظهارات ژاوی نداشتم. طرفدار آزادی بیان هستم، اما یک مربی بارسا باید خوش‌بینی و امید را به هواداران منتقل کند. او می‌توانست به شکل بهتری صحبت کند. این نوع صحبت برای یک مربی بارسا قابل قبول نیست. به‌نظرم هواداران هم با من موافق باشند.»

گاسپارت درباره تصمیم اخراج ژاوی گفت: «دکو یک مدیر حرفه‌ای است. لاپورتا باید به حرف او گوش دهد و سپس با توافق هیئت‌مدیره تصمیم بگیرند. باید تصمیمی که می‌گیرند به نفع بارسلونا باشد.»

دیدگاه‌ها