کد خبر : 1729129 | 14 دی 1399 ساعت 09:43 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

کومان: نه، از رفتن سوارز افسوس نمی‌خورم

رونالد کومان سرمربی بارسلونا می گوید با وجود آمار عالی گلزنی سوارز در اتلتیکو، به خاطر از دست دادن او افسوس نمی خورد.

کومان: نه، از رفتن سوارز افسوس نمی‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تابستان گذشته تصمیم گرفت لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای خود را واگذار کند. باشگاه کاتالان از آن زمان تا امروز در خط حمله دچار مشکل بوده و مشخص است که نتوانسته جای خالی سوارز را پر کند. اما رونالد کومان سرمربی بارسا مدعی است به خاطر از دست دادن ستاره اروگوئه‌ای افسوس نمی خورد. کومان همچنین مدعی شد تصمیم برای واگذاری سوارز توسط کسانی در باشگاه گرفته شده که مافوق او بوده اند.

 

1559053

 

کومان که تابستان به عنوان جانشین کیکه ستین به بارسلونا آمد یکی از اولین اقداماتش خدحافظی کردن با لوئیس سوارز بود. سوارز با ترک بارسا راهی اتلتیکو شد و با شروع فصل درخشید. سوارز در این فصل تا اینجا برای اتلتیکو 8 گل زده و آمار گلزنی‌اش از سایر همبازی های سابق خود در بارسا بیشتر بوده است.

 

سرمربی بارسلونا در پاسخ به سوالات درباره سوارز گفت:" نه، من از واگذاری سوارز افسوس نمی خورم. من همیشه به کیفیت او اشاره کرده ام ولی تصمیم برای خداحافظی با او توسط باشگاه و خودش گرفته شد".

 

1559055

 

کومان درباره پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه هم گفت:" اگر ما کسی را جذب نکنیم علتش یا شرایط باشگاه است و یا مشکلات اقتصادی. من و راموس پلانس برنامه‌ریزی را انجام داده ایم ولی تصمیم گیری به عهده ما نیست. رئیس جدید باشگاه باید بیاید و این کار را انجام بدهد".

 

 

دیدگاه‌ها