کد خبر : 1734183 | 09 بهمن 1399 ساعت 14:55 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد آرائوخو:

می دانیم که بارسا باید قهرمان کوپا دل ری شود

مدافع اروگوئه ای جوان بارسلونا می گوید که روی فتح کوپا دل ری در فصل جاری حساب باز کرده اند.

می دانیم که بارسا باید قهرمان کوپا دل ری شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته به زحمت توانست از سد رایو وایکانو گذر کرده و به یک چهارم نهایی کوپا دل ری برسد. در این بازی بارسا ابتدا دقیقه 62 دروازه اش را باز شده دید ولی لیونل مسی دقیقه 69 کار را برابر کرد و فرانکی دی یونگ نیز در ده دقیقه پایانی توانست گل دوم را بزند و بارسا را به دور بعد بفرستد.

 

 

1566834

 

 

رونالد آرائوخو مدافع جوان اروگوئه ای مثل هفته های گذشته در ترکیب ثابت بارسا حضور داشت و بازهم نمایش قابل قبولی داشت. او در پایان بازی گفت:« بازی دشواری بود و این را از قبل هم می دانستیم. مهم کسب پیروزی بود و باید به هر قیمتی به دور بعد می رفتیم و حالا خوشحالیم که به هدف مان رسیدیم.

می دانستیم که رایو دفاعی بازی خواهد کرد و سعی می کنند به ما فضا ندهند. به خوبی پرس می کردند و ما در خیلی مقاطع به سختی می توانستیم شانس گلزنی خلق کنیم.»

 

آرائوخو ادامه داد:« خوشبختانه در هفته های گذشته بازی های خارج از خانه را پیروز شده بودیم و برابر رایو نیز این روند ادامه پیدا کرد. با تمرین و تلاش سخت می توان به موفقیت رسید و ما امسال روی قهرمانی کوپا دل ری حساب ویژه ای باز کرده ایم. بارسا باید فاتح این جام شود.»

 

دیدگاه‌ها