کد خبر : 1737875 | 27 بهمن 1399 ساعت 18:58 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتسال زنان؛

امتحان پایان ترم، وسط زمین فوتسال! (عکس)

بازیکن جوان تیم فوتسال زنان سایپا در جریان تمرین امروز تیمش، برای دقایقی به سراغ لپ‌تاپ خود رفت و در امتحان مجازی‌اش شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه" با توجه به تعطیلی مدارس و آموزش از راه دور و آنلاین، حالا اهالی ورزش که همزمان مشغول تحصیل هم هستند با مصائب کمتری مواجه هستند، اما در این میان معضلات دیگری از جمله همزمانی زمان تمرینات و کلاس‌ها یا امتحانات مجازی باعث می‌شود تا تصاویری جالبی به ثبت برسد؛ اتفاقی که امروز در تمرین تیم فوتسال زنان سایپا تهران رخ داد.

 

شاگردان شهناز یاری که خود را مهیای حضور در هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان می‌کنند و به دنبال صدرنشینی هستند، در حالی امروز تمرین خود را گذراندند که در بخشی از تمرین نسرین قمی بازیکن جوان سایپایی‌ها که در زمره دانش‌آموزان به شمار می‌رود، برای دقایقی لپ‌تاپ خود را به زمین تمرین آورد و در کنار گوشی و کاغذ، امتحان مجازی داد!

 

البته همبازیان قمی از جمله مهسا علی‌مددی به کمک او آمدند تا بتواند این امتحان پایان ترم را با موفقیت پشت سر بگذارد؛ البته باید امیدوار بود وایرال شدن این تصاویر از پدیده جوان تیم فوتسال زنان سایپا برای او در مدرسه دردسرساز نشود و با واکنش معلمان همراه نباشد.

 

1572918

 

1572919

دیدگاه‌ها