کد خبر : 1746330 | 11 فروردين 1400 ساعت 20:53 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

یادداشت‌های ساکت برای ماموریت سخت(عکس)

سرمربی نساجی کار دشواری در سومین بازی رسمی با هدایت تیم جدیدش دارد.

یادداشت‌های ساکت برای ماموریت سخت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران با وجود نتایج ضعیفی که کسب کرده و شرایط بدی که پشت سر گذاشته بود، پس از تغییرات کادر فنی و حضور ساکت الهامی، سال ۹۹ را با دو پیروزی مهم در جام حذفی و لیگ برتر مقابل سایپا به اتمام رساند و امیدوارتر به ادامه فصل و بقا در لیگ برتر شد.

 

ساکت الهامی که در نخستین تجربه سرمربیگری لیگ برتری به قهرمانی در جام حذفی رسید، ماموریت دشوارتری نسبت به سال گذشته را با پذیرفتن هدایت نساجی مازندران پایین جدولی که گزینه جدی سقوط است، عهده‌دار شده ولی امید زیادی دارد تا بتواند تیمش را از این شرایط خارج کرده و در لیگ برتر حفظ کند.

 

سرمربی نساجی در شروع تمرینات سال جدید با جدیت و حساسیت بیشتری عملکرد شاگردانش را زیر نظر دارد و با یادداشت‌برداری از اشکالات فنی تیمش می‌خواهد با کمترین اشتباه وارد بازی‌ها شوند تا بتوانند به روند دو پیروزی اخیرشان و یک تساوی در بازی دوستانه برابر مس رفسنجان ادامه دهند.

 

شاگردان الهامی این هفته باید به مسجدسلیمان سفر کنند و مقابل نفت قرار بگیرند؛ دیداری که بخاطر تقابل پایین جدولی‌ها، فراتر از سه امتیاز دارد و با توجه به نمایش بهتر نفتی‌ها در بازی‌های خانگی، چالش سختی برای نساجی خواهد بود، اما آنها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند بیشتر از همیشه به بقا در لیگ برتر امیدوار شوند.

 

1586359

دیدگاه‌ها