کد خبر : 1759006 | 10 خرداد 1400 ساعت 21:01 | 36.8K بازدید | 6 دیدگاه

رونالدو بهترین مهاجم شد، لوکاکو بهترین بازیکن (عکس)

بهترین بازیکنان در هر پست در رقابت های این فصل لیگ ایتالیا انتخاب شدند.

به گزارش "ورزش سه"، سیستم رتبه بندی انتخاب بهترین های فصل که از سال 2010 به عهده K-Sport بوده و از نظر علمی تایید شده، داده های آماری و فنی بازیکنان را در نظر می گیرد و برای ارزیابی نهایی، تمام بازی های انجام شده در سری آ، سوپرکاپ و کوپا ایتالیا بررسی می شود.

 

جایزه بهترین دروازه بان این فصل به جانلوئیجی دوناروما بازیکن میلان تعلق گرفت. البته دوناروما قصد دارد تابستان امسال روسونری را ترک کند و در حال حاضر مایک مایگنان به عنوان جایگزین او جذب شده است.

 

1607502

 

کریستین رومرو، مدافع قرضی یوونتوس یک فصل درخشان را در آتالانتا پشت سر گذاشت و به عنوان بهترین مدافع فصل انتخاب شد. دوسان ولاهوویچ، گلزن فیورنتینا پس از یک فصل موفقیت آمیز با ویولا به عنوان بهترین زیر 23 سال برگزیده شد.

 

1607504

 

نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر بالاتر از فرانک کسیه و رودریگو دی پائول به عنوان بهترین هافبک فصل پیش معرفی شد. این هافبک 24 ساله در این فصل 9 پاس گل داد و دو گل نیز به ثمر رساند. کریستیانو رونالدو، گلزن پرتغالی و 36 ساله  که در 33 بازی لیگ 29 گل به ثمر رساند و موفق به زدن سه گل در دو فینال کوپا ایتالیا و سوپرکاپ هم شد، بهترین مهاجم فصل لقب گرفت. اما روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر که نقش مهمی در قهرمانی این تیم بعد از یک دهه در سری آ داشت نیز عنوان برترین بازیکن فصل را به خود اختصاص داد.

 

1607503

 

بهترین بازیکن زیر 23 سال: دوسان ولاهوویچ (فیورنتینا)

 

بهترین دروازه بان: جانلوئیجی دوناروما (میلان)

 

بهترین مدافع: کریستین رومرو (آتالانتا)

 

بهترین هافبک: نیکولو بارلا (اینتر)

 

بهترین مهاجم: کریستیانو رونالدو (یوونتوس)

 

بهترین بازیکن فصل: روملو لوکاکو (اینتر)

 

1607501

دیدگاه‌ها